loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 473 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (15)

اخبار کوتاه

 

  • رونی: من حاضرم در نقش بازیساز هم ایفای نقش کنم - جمهوری منچستریها: وین رونی اظهار کرد که با مسنتر شدن و از دست دادن سرعتش، در نظر دارد که در نقش هافبک مرکزی بازی کند، جایی که فصل قبل که یونایتد دچار بحران مصدومیت در آن خط میشد، رونی چند بازی نیز ایفای نقش کرده است. رونی از آن نقش لذت برده است، هرچند هنوز هم در حال حاضر ترجیح میدهد در خط حمله بازی کند.
    رونی در ستون "دورۀ حضور من در لیگ برتر" در روزنامۀ میرور می گوید: "سرمربی فکر می کند که من در آن خط هم می توانم مفید باشم و در حالی که تام کلورلی، مایکل کریک، اندرسون و اندرسون همگی بازیهایی را از دست می دادند، او از من خواست که در آن ناحیه عصای دستش باشم. وقتی که من در نقش بازیساز ایفای نقش کردم، واقعا از آن نقش لذت بردم. توپهای زیادی به من می رسید و بیشتر در بازی شرکت داشتم، و حتی به ذهنم زد که ثابت در آن نقش بازی کنم، البته در اواخر دوران بازیم! در خط هافبک لام نیست که من به تند و تیزی یک فوروارد باشم. به محض اینکه من حس کنم آن برش و خطر لازم برای عبور از مدافعان را ندارم، آنگاه یکی دو سالی را به خط هافبک عقب نشینی می کنم تا بتوانم همچنان در بازی تیمم تأثیر گذار باشم. من قلبا دوست دارم که مهاجم باشم چرا که می توانم تخریب بیشتری را به تیم حریف تحمیل کنم. ولی این قربانی کردن نفس و خواهش قلبی، من را ناراحت نخواهد کرد."

********

Nani

  • Footylatest: علی رغم شایعات دیگر منابع خبری مبنی بر ارضا شدن زنیت، این سایت اذعان کرده تیم زنیت و مربیش، لوچیانو اسپالتی، علی رغم خرید هالک و ویتسل با 80 میلیون یورو، همچنان مایل به جذب نانی با 25 میلیون پوند پیش از بسته شدن پنجرۀ نقل و انتقالات روسیه هستند.

********

  • زوران توشیچ: من نباید منچستریونایتد را ترک می کردم - جمهوری منچستریها: انتقال زوارن توشیچ و همتیمیش آدِم لیائیچ Adem Lijajic، در ژانویۀ 2009، از عجیب ترین انتقالات بود. یونایتد برای این دو مبلغی در حدود 17 میلیون پوند را توافق کرد با این شرط که لیائیچ تا آخر فصل را با پارتیزان بلگراد بماند. با این حال یونایتد از قرار داد با لیائیچ بیرون کشید (!!) تا فصل بعد این بازیکن به فیورنتینا ملحق شود. توشیچ نیز تنها 5 بازی برای یونایتد به میدان رفت و در یک دورۀ قرضی نیز در تیم کولون Cologne در 13 بازی 5 گل به ثمر رساند. پس از بازگشت از دورۀ قرضیش آمادگی صبر برای حضور در ترکیب یونایتد را نداشت و بلافاصله 5 روز پس از بازگشتش از دورۀ قرضی، با یک قرارداد دائمی به باشگاه زسکا مسکو روسیه ملحق شد. اکنون این بازیکن صرب از این تصمیمش حسرت می خورد:
    "همه چیز سریع پیش رفت من تنها 18 ماه بود که برای پارتیزان بازی می کردم. ما لیگ و جام حذفی را بردیم و برحه ای از زمان بود که من تقریبا در هر بازی گلزنی می کردم. در آن برحه بود که من با یونایتد قرارداد امضا کردم. بسیار لحظۀ هیجان انگیزی بود که آنجا بروی و سرالکس را ملاقات کنی. من از بچگی هوادار منچستریونایتد بوده ام و به همین دلیل کار کردن برای مردی که این همه موفقیت را برای باشگاه آورده است برایم غیر قابل باور بود. با این حال بین سطح لیگ صربستان و لیگ انگلیس تفاوت وجود داشت و من به محض رسیدن به باشگاه متوجه شدم که هنوز برای ارائۀ نمایش در لیگ انگلستان آماده نیستم. من بارها با سرالکس صحبت کردم و او بارها به من گفت که من کیفیت و توانایی لازم را دارم و فقط باید سخت کار کنم. ولی من می خواستم که بیشتر بازی کنم برای همین دوره ای قرضی به تیم کولون آلمان ملحق شدم و شش ماه عالی را در آنجا سپری کردم. وقتی که به منچستر بازگشتم، انتظار داشتم که اکنون بازی های بیشتری برای باشگاه انجام دهم ولی اینگونه نشد. در نهایت من حس کردم آن فرصتی را که لیاقتش را دارم به من داده نمی شود و تصمیم گرفتم که باشگاهم را عوض کنم. حتی الآن هم من خیلی درباره آن روزها فکر می کنم. شاید من نمی بایست آنقدر سریع تصمیم می گرفتم و باید بیشتر تلاش می کردم خودم را به سرالکس نشان بدهم. شاید من باید می ماندم و برای جایم در تیم می جنگیدم. بالاخره هرچی باشه اون باشگاه منچستریونایتد بود."

********

  • هشدار کینگ به من یونایتد - تاکسپورت: ستارۀ جوان منچستر یونایتد، جاشوا کینگ آماده است که اگر تا ژانویه به او بازی کافی نرسد، یونایتد را در ژانویه برای همیشه به مقصد تیم اوله گنار سولسژر یعنی مولده نروژ ترک کند. این مهاجم که کیفیت کاریش بالا ارزیابی می شود، و در تمامی رده های سنی تیم ملی نروژ از زیر 15 سال تا زیر 21 سال بازی کرده است، از پیشرفت در تیم اصلی اولدترافورد ناامید شده است. ویل کین به نظر می آمد که گزینۀ سرالکس برای حضور در ترکیب اول این فصل باشد، ولی مصدومیت رباط زانوی او او را برای کل این فصل خانه نشین کرده است. به دنبال کین، کینگ نیز برای حضور در تیم اول مشتاق است ولی از سال 2008 که او به عنوان یک نوجوان 16 ساله به تیم پیوسته، هنوز نتوانسته در یک بازی در لیگ برای یونایتد حاضر شود. کینگ تا به حال تنها یک بازی به عنوان یک یار تعویضی برای یونایتد بازی کرده است و اگر شرایط تغییر نکند، ژانویه یونایتد را به مقصد مولده ترک خواهد کرد.

********

  • لوئیجی مدیر اینترناسیونال اعلام کزده یونایتد اگر می خواد دامیائو رو بخره باید مبلغ آزادی قید شده در قرارداد دامیائو رو که 47 میلیون پوند (تکرار می کنم! 47 میلیون پوند!) هستش رو پرداخت کنه! منبع: سامبافوت

********

دوستان یه چند روزی تحمل کنید اگر خبرهای من با بقیه نویسنده ها تکراری بود. ایشالا هر وقت دوباره وضعم سر و سامون گرفت با بقیه نویسنده ها هماهنگ می شم سر خبر. فعلا یه دایال آپ لاک پشتی دارم و فقط 4 ساعت کارت اینترنت! که در توانم نیست قول و قرارم با بقیه نویسنده ها رو عملی کنم. از هفته دیگه دوباره با هماهنگی با بقیه نویسنده ها عمل می کنم.

Shahab

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

با این صحبتای رونی مشخصه که دوستمداره جایی بره . نانی هم من به شخصه دعا میکنم که نره . در ضمن از از توضیحات سبحان هم متشکرم .

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

طرفداری - وین رونی مهاجم قدرتمند منچستریونایتد که در حال حاضر به دلیل جراحت دور از میادین فوتبال می‌باشد و بر روی بازگشت هرچه زودتر خود تمرکز کرده‌,میخواهد هافبک شود.

این مهاجم 26 ساله که سابقه بازی در خط هافبک را در تیم سابقش اورتون و همچنین در برخی از بازی‌ها برای تیمش فعلی خود یعنی منچستریونایتد دارد,برنامه‌اش پس از بازگشت,بازی در خط هافبک است.

با اینکه وین رونی مصدوم شده,او این قضیه را یک موهبت می‌پندارد و می‌خواهد از وزن خود کم کند تا بدنی تراشیده داشته باشد.

گفتنی است وین رونی در دوره‌هایی که وزنی متعادل داشته,برای منچستریونایتد بسیار عالی کار کرده و اکثر بازی‌های ضعیف او در دوران ورزشی‌اش را میتوان به گردن اضافه وزنش انداخت,چرا که او از خانوده‌اش ژن‌های چاقی به ارث برده است.

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

نانی نمیره.
فرگوسن دقیقا به خاطر اینکه که نانی و یانگ خیلی عالی ظاهر نمیشدن و هیچکدوم نتونستن به سطح کریس برسن دنبال هازارد بود ک جایگزین بشه. بعدشم که هازارد رفت چلسی دنبال مورا بود که اونم نیومد. پس الان که هیچ جایگزینی نیومده و حتی پارک هم رفته ، دیگه همه چی تمومه. هیچ کس نمیره. این کینگ هم هیچ ... نیست.

این نظر توسط امین در تاریخ 1348/10/11 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

همه برای ما شاخ میشن:|

حالا این بره مشکلی نیست ویل کینو داریم خدای اینده دارای اکادمیه ولی دیگه کم مونده بچه 16 ساله های اکادمی هم بیان شاخ شن:|

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

من خواستم کلیپ That's why i love manchester united رو دانلود بکنم ولی نشد.میشه یه راهنمایی بکنید؟

این نظر توسط alireza_as در تاریخ 1348/10/11 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

گیگز این همه رونیمکت میشینه صداش در نمیاد بعد این فسفلی شاخ شده.درست نمیگم؟!شکلکشکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

سلام زبل خان مگه کجایی داداش؟

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران
دامیاهو مهاجم نوک برزیل تورقابتهای المپیک بود.
بازیش خیلی خوبه-فرصت طلبه-خیلی هم جوونه
توالمپیک بعد2بازی همه مهاجمای برزیلونیمکت نشین کرد.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

خیلی مونده تا کینگ از این حرف ها بزنه.هنوز دهنش بوی شیر میده.

این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

دامیائو کیه دیکه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,633
  • بازدید ماه : 2,633
  • بازدید سال : 131,222
  • بازدید کلی : 1,719,264
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2