loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 356 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (30)

رافایل انتظار فصلی هیجان انگیز را دارد

درحالی که رافایل در بازی مقابل فولام توانست گلزنی کند،او یک فصل بسیار هیجان انگیز را پیش بینی میکند.

رافایل که توانست گل سوم منچستر را در بازی با فولام بزند به MUTV گفت :همه میدانند همه این مهارت ها را دارند و همه گل میزنند.من امید دارم که این فصل خیلی گل خواهیم زد.

من میدانم که خیلی گل نزده ام،اما خیلی خوشحالم.امیدوارم گل های بیشتری بزنم.من از بازی ام لذت میبرم،من دارم پخته میشوم و عاشق فوتبال هستم .همه این ها خوب است.

رافایل از عملکرد ون پرسی و کاگاوا در اولین بازی شان در خانه و گلزنی ،تحت تاثیر قرار گرفته و میگوید :شما میدانید ون پرسی یک گلزن تمام عیار است،هربار که موقعیتی گیرش بیاید او توپ را وارد دربازه میکند.چه گلی!او یک بازیکن فوق العاده است و من به او افتخار میکنم.کاگاوا یک بازیکن سریع است. او قابلیت ها و مهارت های بالایی دارد،من فکر میکنم که او در منچستر آینده داشته باشد!

رافایل میگوید که هرچند سرالکس در جایی که یونایتد گل دوم را دریافت کرد نگرانی هایی دارد اما با بازگشت جانی ایوانز تفاوت ویژه ای در دفاع ایجاد خواهد شد.

رافایل اعتراف کرد : ما به آن ها اجازه زدن گل دوم را دادیم و وقتی که این اتفاق افتاد این خیلی سخت بود.آنها با آن گل انگیزه گرفتند اما در پایان نتیجه خوبی بود.حالا جانی ایوانز برگشته ،پس این برای ما خوب است.

ممدگیگگز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

تازه من هنوز برنگشتم.اگه برگردم یه گل هم نمیخوریم.شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سبحان جان این ماهواره کجاست؟ به کدوم سمته؟ البته اگه ایدمن و راه فردا رو داشته باشی تقریبا تمام بازیهای یونایتد و میبینی.

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

بعد شهاب جون و شروین خان این 2 تا داداشا عشقه منن.هم رافایل هم فابیو.حیف که رافایل فینال المپیک گند زد ولی خیلی پیشرفت کرده.شکلک
پاسخ : من چه کاره بیدم شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

شروین جون نه.راه فردا که یه سریارو نشون میده.ایدمن هم با کد باز کردم.بازیه یونایتد و بازیه سیتی و تو ایدمن دیدم.

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

کلا هیچ کدوم از بازیهای منچیسترو از دست نمیدم حتی لحظه ی ورود بازیکنارو هم که بااتوبوس میان تو ورزشگاه رو هم نشون میده 45دقیقه قبل از شروع بازی پخش مستقیم از ورزشگاه شروع میشه وقتی که تماشاگران یکی یکی دارن میان ورزشگاه.
البته بیشترتماشاگران توآخرین لحظات میان تو استادیوم

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

این ماهواره 7تا شبکه مستند داره FOX TRAVEL-TLC-DISCOVERY-ANIMAL PLANET-NATIONAL GIOGRAPHIC-NAT GIO-HISTORY
8تاشبکه سینمای هالیوود-6تا شبکه کارتن 20یا30تاشبکه خبر داره معروفترینشون CNN-BBC-الجزیره و غیره کهمن هیچ کدومشونو نگاه نمی کنم تقریبا 300 تا شبکه داره

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

شوخی هم نمیکنم قبلا هم گفته بودم اسمش DISH TV هستش
هیچ مشکلی برای تماشای بازیهای فوتبال ندارم.
8ساله دارم همه بازیهارو نگاه میکنم نمونه آخرش دیشب بازی آرسنال با استوک-سیتی با لیورشوت روکه2-2شدرودیدم اگه اشکرتل پاس به عقبش رواشتباه نمیدادمیبردن-دقایقی بعد ازTEN SPORT بازی بارسا با اوساسونا وآخرش رءال با ختافه

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

فابیو و رفائل جفتشون گلزنای قهاری هستن اگه فرصت گیرشون بیاد ضربه آخرهاشون فوق العاده است. منم باهاش موافقم امسال خیلی خیلی گل می زنیم بهترین خط حمله اگه این تیم لادروپ (سوانسی) بذاره برای خودمونه! این وین بد موقع مصدوم شد امیدوارم این طول زیاد مصدومیتش مارمولک بازی آقا باشه که می خواد از تیم ملی بازش کنه شکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

من یه ماهواره دارم همه بازیهارو پخش میکنه
ESPN STAR
STAR SPORT
TEN SPORT
PRIME SPORT
TEN ACTION
SONY SIX
همه اینارو توش داره
لیگ برترانگلیس-لا لیگا اسپانیا-کالچو ایتالیا-بوندس لیگا-ددچ لیگ هلند-لیگ فرانسه-پرتغال-مقدماتی جام جهانی-جام جهانی-یورو-لیگ قهرمانان اروپا-لیگ اروپا-مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا-بازیهای دوستانه ...
دیگه چی بخوام که نداشته باشه؟شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ماركوس فينيكس در تاریخ 1348/10/11 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

اكثر شبكه هاش موجودند ومن يكي كه از اينا نكاه ميكنم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,999
  • بازدید ماه : 1,999
  • بازدید سال : 130,588
  • بازدید کلی : 1,718,630
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2