loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 421 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (4)

Nemanja Vidic speaks to MUTV after playing against Valerenga

ویدیچ خوشنود از بازگشت

نمانیا ویدیچ از بازگشتش بعد از 8 ماه دوری از میادین خیلی راضی بود.

کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد در تساوی بدون گل مقابل تیم نروژی،یک ساعت کامل بازی کرد و حالا امیدوار است که بتواند به میادین بازگردد و دور ناراحتی های اخیرش را خط بکشد.

ویدیچ به MUTV  گفت: من احساس خوبی داشتم.بعد از 8 ماه بدون حتی یک بازی ،مشخص است که باید به تثبیت این موقعیت عادت کرد و هنوز هم آمادگی هم تا چند هفته دیگه آن طور که باید نخواهد بود اما من خوشحالم.زانویم احساس خوبی داشت و خودم هم احساس خوبی داشتم و خوشبختانه بازی بعدی بهتر خواهد بود.

این ناامید کننده بود اما قطعا من میدانستم که برای 6 ماه از میادین دور خواهم بود.سعی کردم به بهترین نحو با این مسئله کنار بیام و سخت کار کردم تا وقتی که به میادین بازگشتم مثل دوران قبل از مصدومیتم بازی کنم.این هدف من بود و ما خواهیم دید که من در این شش ماه چقدر خوب کار کردم،این سخت است اما بخشی از دوران بازیگری است.هر فوتبالیستی با این رسیک مواجه است که مصدوم شود و خوشبختانه من این مرحله را گذرانده ام روزهای خوش برای من در راه اند.

ویدیچ اعتراف کرد که طلسم بازی با تیم نروژی بر خلاف نتیجه بازی یک تجربه خوب بود و حالا منتظر بازی بعدی با بارسلونا است.

ویدا ادامه داد :این خوب بود ، قطعا برای تعدادی از بازیکن ها اولین بازی بود مثل خودم ،این امتحان خوبی بود.مشخص است که نتیجه آنچه که ما انتظار داشتیم نبود اما موقعیت هایی هم داشتیم که گل نشد.فکر کنم که یک بازی خوب بود و یک امتحان واقعا خوب برای ما.

این[بارسلونا]بازی سختی خواهد بود.اما قطعا امتحان خوبی برای ما خواهد بود،ما به این بازی ها قبل از شروع لیگ نیاز داریم و ما باید بدانیم که این یک بازی دوستانه است و جام و امتیازی در کار نیست.پارسال ما بارسا را در یک بازی دوستانه شکست دادیم اما در فینال را واگذار کردیم و خوشبختانه این امتحان خوبی خواهد بود و بازی خوبی هم خواهد بود اما ما باید برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آمده شویم ،ایم هدف ماست.

کین طعم بازی در تیم اصلی را چشید

در حالی که ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ در قلب خط دفاع مورد امتحان قرار گرفتند،مایکل کین در پست غیر تخصصی دفاع چپ قرار گرفت و اولین بازی اش برای تیم اصلی را انجام داد.

در حالی که پاتریس اورا به منچستر بازگشته تا در کنار همسرش که حامله است و به زودی فرزندش به دنیا خواهد آمد باشد،این شانس را به مایکل کین داد تا بتواند رد تیم اصلی بازی کند و طعم تک تک لحظات بازی را بچشد.

کین به MUTV  گفت : این عجیب بود ،یک ساله که دفاع چپ بازی نکردم اما فکر کردم که به خوبی با این پست سازگار شدم و ریو  و بقیه بازی کنان به من کمک زیادی کردند و فکر کنم که خوب کار کردم.

آنها همه بازیکنای با تجربه ای هستند و بازیکنان بزرگی برای هم بازی بودن هستند.من در شرایطی بزرگ شدم که آنها را تماشا میکردم و حالا با آنها در یک تیم بودن عالی است.من واقعا لذت بردم.

ضمنا کاپیتان ویدیچ هم کاملا از تلاش او تحت تاثیر قرار گرفته بود و اعتراف کرد: خوشحالم که کین 90 دقیقه بازی کرد و روی توپ کاملا کنترل داشت و قطعا این یک تغییر بزرگ از آکادمی باشگاه است و من فکر کنم که او واقعا خوب بازی کرد.

خواه یا ناخواه کین یکی از بازیکنان بازی با بارسلونا است و او از اینکه عضو تیم اصلی در بازی های پیش فصل است واقعا لذت میبرد.

کین گفت : تا الان خوب بوده،ما فقط یک روز اینجا بودیم اما اطراف هتل اوقات خوبی داشتیم و بازی امروز تجربه بزرگی بود.بازی با بارسلونا یک فرصت بزرگ برای هر کسی است و بازی جذابی هم برای تماشا است.برام مهم نیست که در آن بازی توی زمین باشم یا نه ،فقط خیلی انتظارش رو میکشم.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 6:39 دقیقه ارسال شده است

احساس میکنم کین از بلکت و بردی بهتره!شکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 4:21 دقیقه ارسال شده است

اینی که سایت طرفداری نوشته خبر نیست ،فقط یه نتیجه گیری هست.گفته که سیتی و یووه نمیخانش بعد حتما میاد منچستر .چه ربطی داره ؟منچستر هم شاید فردا بیاد بگه نمیخامش پس اینا پیش خودشون باید بگن ون پرسی از فوتبال خداحافظی کرده ؟ تازه یووه و سیتی که خیلی وقت از کورس خارج شدن.

این نظر توسط ali.m در تاریخ 1348/10/11 و 3:41 دقیقه ارسال شده است

فن‌پرسی این هفته با یونایتد امضا می‌کند



طرفداری- روبرتو مانچینی امروز در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که منچسترسیتی نیازی به روبین‌ فن پرسی ندارد.

به نظر می‌رسد تمامی اتفاقات دست به دست هم داده‌اند تا روبین‌ فن پرسی فصل بعد را در منچستریونایتد بازی کند. آخرین خبر خوب برای هواداران منچستریونایتد این بود که روبرتو مانچینی سرمربی قهرمان لیگ برتر امروز اعلام کرد که نیازی به روبین‌ فن پرسی ندارد و این تیم دیگر از کورس خرید او از آرسنال کنار رفته است.

روبین که دوشنبه تولد 29 سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت از ماه‌ها قبل به مسئولان آرسنال اعلام کرده‌ بود قصد تمدید قراردادش را ندارد و دوست دارد فوتبالش را در یکی از تیم‌های منچستریونایتد‌، منچسترسیتی يا یوونتوس ادامه دهد.

در روزهای گذشته مسئولان تیم یوونتوس اعلام کردند که از خرید ون‌پرسی منصرف شده‌اند و او تا امروز فقط در رادار دو تیم شهر منچستر قرار داشت و با مصاحبه امروز مانچینی به نظر می‌رسد که او را دیگر باید بازیکن یونایتد دانست. مطبوعات انگلیسی امروز خبر دادند که روبین‌ ون پرسی به احتمال بسیار در این هفته قرارداد خود را به ارزش حدودال 20 میلیون پوند امضا خواهد کرد.

روبرتو مانچینی امروز در مصاحبه با شبکه اسکای در مورد روبین‌ فن پرسی پاسخ داد: " ون‌پرسی؟ نه فکر نمی‌کنم که او به سیتی بیاید!"

یونایتد در این تابستان تا این جای کار شینجی کاگاوا و نیک پاول را به خدمت گرفته‌ است و احتمالا در چند روز آینده خبر پیوستن لوکاس مورا را نیز به این تیم خواهیم‌ شنید. پیوستن فن‌پرسی به یونایتد باعث می‌شود که سر آلکس و تیمش به عنوان یکی از بهترین‌های تيم‌هاي فصل نقل و انتقالات شناخته شوند. فرگوسن به علت این که می‌خواست در متن مذاکرات با بازیکنان مورد نظرش باشد همراه با تیم منچستر به والرنگا سفر نکرد.

این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 2:39 دقیقه ارسال شده است

مثل اینکه بعضی از بچه ها نتونستن دانلود کنن برا همین من تو مدیافایر اپلود کردم . بچه ها بزار ین تو پست اصلی ((بفرمایید))

http://www.mediafire.com/?8za51j14e57f1go
پاسخ : 'گذاشتم دمت گرم


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 566
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,400
  • بازدید ماه : 2,400
  • بازدید سال : 130,989
  • بازدید کلی : 1,719,031
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2