loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 242 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (10)

تیتر اخبار کوتاه

  • شش بازیکن قرارداد حرفه ای امضا کردند - سایت باشگاه
    شش بازیکن جوان با منچستریونایتد قراردادهای حرفه ای امضا کردند.
    پیرلوئیجی گلینی، تایلر بلکت (در عکس)، لوک مک کولاف، لوک هندری و تام لارنس از آکادمی یونایتد ارتقا یافتند (فارغ التحصیل شدند)، ضمن اینکه ریک جیمز (برادر جوانتر متی بازیکن سابق سرخها)، پس از یک دورۀ آزمایشی موفقیت آمیز، به خدمت گرفته شد.
    بلکت، هندری و مککولاف فصل گذشته از اعضای ثابت زیر 18 سال ونایتد بوده اند و در راهیابی سرخهای منچستر به نیمه نهایی اف ای کاپ جوانان خوب کار کرده بودند.
    اما گولینی دروازه بان و لارنس مهاجم فصلی وحشتناک و توأم با مصدومیت را سپری کردند، البته هردو پیش از پایان رقابتهای فصل قبل به مرز آمادگی بازگشتند.
    جیمز نیز که فصل گذشته برای یونایتد در آخرین دیدار تیم زیر 18 ساله ها (به صورت آزمایشی) بازی کرد، سالهای اخیرش را با آکادمیهای بلکبرن و پرستون اند سپری کرده است.
  • دخیای دوم در راه منچستریونایتد؟ - Click-Manchester: (این خبر روبخونید ولی باور نکنید فعلا! یه مقاله توپ از اسپورت ویتنس دارم!) طبق گزارشات از اسپانیا، گویا یک دروازه بان دیگر تیم اتلتیکو مادرید، رودریگو آلوارز 18 ساله در راه منچستر و پیوستن به باشگاه منچستریونایتد است. برادر فرگوسن، مارتین فرگوسن، از ژانویه آلوارز را زیر نظر دارد و انتظار می رود که قرارداد در ماه ژانویه (مترجم!!) رسمی اعلام شود. آلوارز در توئیتر شخصیش نوشته است "MUFC- Busby Babe" که نشان می دهد این دروازه بان احساس می کند که قرارداد تقریبا قطعی است. انتظار می رود که او فصل آتی در ذخیره های یونایتد به کار گرفته شود ولی این امید نیز هست که بتواند با دخیا برای تیم اصلی رقابت کند.
    مترجم: حالا یکی از نظرات زیر این خبر: احمق! نه تنها شما در کپی کردن این خبر از جای دیگه دیر عمل کردین، بلکه حتی متوجه هم نشدین که ساختگیه! چنین بازیکنی اصلا وجود نداره!
  • منچستریونایتد یک بازیکن اسپانیایی را به خدمت می گیرد که وجود خارجی ندارد! - اسپورتویتنس: شما می توانید هرچه دلتان می خواهد دربارۀ سیاستهای گلیزرها در خرید بازیکن بگویید. ولی حداقل آنها بازیکنانی را به خدمت می گیرند که وجود خارجی دارند! دیشب یک سری یاوه گوی وراج یک دروازه بان 18 ساله به نام رودریگو آلوارز اختراع کردند که اعلام شد به یونایتد می پیوندد.
    یکی دو اکانت توئیتر و کمی بازی با زبان اسپانیایی، موجب شد مردم زود باور، سیل تبریکات و آرزوهای خوب را برای این دروازه بان جوان خیالی داشته باشند! این کلا یک شوخی بود ولی چیزی که جلوی خنده دار شدن این قضایا را می گیرد، افتادن رسانه ها به دام این تله هاست.
    یک نمونه اش، سایت خوب 101 Great Goals است که این خرید را گزارش کرده است:
    "در ادامۀ راه دوید دخیا، گزارشها از اسپانیا امروز عصر نشان می دهد که منچستریونایتد یک دروازه بان دیگر از اتلتیکو مادرید به نام ردریگو آلوارز به خدمت گرفته است.
    این سنگربان 18 ساله در ترکیب اتلتیکو مادرید و تیم جوانان اسپانیا خوش درخشیده است. (!!!!)
    خبرهای به خدمت گرفتن او در اسپانیا از اواسط ماه جون در گردش بود اما به تازگی و در چند ساعت اخیر در بین بلاگ نویسان انگلیسی پیچیده است و بنابراین انتظار می رود که روز پنجشنبه در رسانه های انگلیسی عمومی شود."
    در صورتی که هیچ یک از گزارشات خبر فوق درست نبود! ولی خوب عذرشان موجه است تا آنجا که برای این بازیکن خیالی یک صفحۀ ویکیپدیا نیز با درج این اخبار درست شده است. این گزارشات حتی به زبان اسپانیایی نیز در شبکه های اجتماعی اسپانیا شیوع پیدا کرد.
    سایت "101 گل عالی" در این زمینه تنها نیست، ESPN نیز مانند همیشه، مانند آن روزنامه نگار جعلی کره ای و سخنانش دربارۀ کاگاوا و نیز اخبار دروغین دربارۀ هازارد، هیچ گاه در چینین مواردی روی هیچ خبر دروغین را زمین نزده است!
    اما نهایتا کل این داستان توسط استیو بارترام که در سازمان رسانه ای خود باشگاه کار می کند تکذیب شد: "علی رغم گزارش رسانه ها، من از طرف تمامی افراد در کارینگتون تضمین می دهم که هیچ فردی به نام رودریگو آلوارز در دفترچۀ MUFC ثبت نشده است."
    یک بازیکن جوان اسپانیایی با چنین اسمی، وجود دارد(نه در اتلتیکو و یا حتی احتمالا نه یک دروازه بان)، اما منچستریونایتد هیچ دروازه بان جوانی به نام رودریگو آلوارز جذب نکرده است.
  • thepeoplesperson: این سایت نیز به شکوه از اولویت پخش تلویزیونی بر شرایط باشگاهها پرداخته است. بازیهای لیگ برتر با توجه به شرایط پخش جابجا شده اند و بازی اول یونایتد به دوشنبه موکول شده است در خانۀ اورتون. و چون روز غیر تعطیل است، یونایتد باید برای زنده پخش شدن این بازی خارج از خانه، ساعت 8 شب به میدان برود. دو هفته بعد نیز آنها یکشنبه در خانۀ ساوتهمپتون بازهم نسبت به یک روز غیر تعطیل، دیر وقت (ساعت 4 بعد از ظهر) به میدان خواهند رفت.
  • insideworldfootball: این سایت از سه بازیکن ولزی تیم بریتانیا، رایان گیگز، کریگ بلیمی (به عنوان بازیکنان باتجربه) و آرون رمزی (به عنوان کاپیتان کنونی ولز) از گزینه های کاپیتانی تیم المپیک بریتانیا در مسابقات المپیک نام برده است.
  • hullcityindependent.net: سایت رسمی باشگاه هال سیتی نیز ابراز امیدواری کرده است استیو بروس، سرمربی این تیم بتواند در جذب قرضی بن آموس، موفق عمل کند.
  • sportsnewsireland: مثل اینکه نهایتا یکی از اسبهای رونی در مسابقات موفق بوده و امروز در ایرلند در یک کورس چهار نفره، اول شده.
  • مخالفت فورچون با تکنولوژی خط دروازه - supersport: کوئینتون فورچون در یک مهمانی (کوکتل پارتی چیه دیگه؟!) به میزبانی DHL در مالاوی Malawi (کشوری در افریقای جنوبی) اعلام کرد که "شاید من در فوتبال امروز نبوده باشم، اما نمی توانم موقعیتی را تصور کنم که مثلا مانند راگبی، برای تشخیص به ثمر رسیدن گل، منتظر نتایج بازبینی تصاویر و ... باشیم."
  • dailystar: یک کلاه بردار با ساختن کارتی مشابه کارت اعتباری ریو فردیناند، سعی در کلاه برداری از این بازیکن با حقوق هفتگی 115 هزار پوند در هفته داشته است! ریو به پمپ بنزین رفته بود که در کمال شگفتگی کارتش توسط دستگاه مردود اعلام می شود. پس از امتحان مجدد و مردود شدن دوبارۀ کارت توسط دستگاه، ریو با بانک کوئین تماس می گیرد و به او گفته می شود که یک کلاه بردار با کپی برداری از کارت او، سعی در خالی کردن حساب او داشته و کارتش از درجۀ اعتبار ساقط شده است. جستجو برای یافتن این کلاهبردار ادامه دارد.
  • soccerex: منچستریونایتد قرارداد خود را با MBNA تمدید کرد و بدین ترتیب، کارتهای اعتباری مخصوص باشگاه تولید خواهد شد که دارندگان آنها، می توانند جوایزی همچون پیراهنهای امضا شده و دیگر جوایزی که به هیچ عنوان با پول عادی قابل خریدن نیستند، را برنده شوند. مدیر تجاری منچستریونایتد، ریچارد آرنولد می گوید: "این تنها کارت اعتباری است که در دسترس کلیۀ هشت میلیون هوادار ما در UK خواهد بود. هواداران به شیوه های گوناگون طرفداری خود را نشان می دهند، ولی من مطمئنم که اکثر آنها از این کارتها استفاده خواهند کرد چرا که جوایز بی همتای یونایتد را برای آنها به ارمغان خواهد آورد و ضمن اینکه توسط MBNA یکی از شناخته شده ترین و مطمئن ترین تولید کننده گان کارت اعتباری در کشور ارائه می شود." MBNA در UK یکی از شریکهای مالی رسمی یونایتد است در کنار Danamon (در اندونزی)، Krungsri (در تایلند)، Maybank (در مالزی وسنگاپور)،Shinhan Card (در کرۀ جنوبی). اسپانسر پیراهن باشگاه، AON نیز خدمات بیمه ای به باشگاه ارائه می دهد.
  • english.alarabiya: کانون هواداران باشگاه یونایتد در امارات متحدۀ عربی نیز نهایتا پس از هفت سال از تاریخ تأسیس، از طرف باشگاه به عنوان دومین کانون هواداران باشگاه در خاور میانه، به رسمیت شناخته شد! (اولیش کجاست؟ کسی می دونه؟)

نوشته شده توسط Shahab

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عدنان در تاریخ 1348/10/11 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

اولیش ایرانه عزیزان ...
پاسخ : شکلک
فکر نکنم کانون ایران هنوز رسمی شده باشه
آخه سایت خود باشگاه هم فقط بحرین و امارات متحده رو به عنوان باشگاه هواداران به رسمیت شناخته:
http://www.manutd.com/en/Fanzone/Local-Supporters-Clubs/Overseas/Middle-East.aspx
کانون هواداران ایران چند ساله تشکیل شده؟
این کانون هواداران امارات بعد 7 سال تازه به رسمیت شناخته شد.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

فکر می کنم این طور باشه که اسم بازیکنایی که کمتر بازی میکنن تو لیست b وارد میشه.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 9:12 دقیقه ارسال شده است

دلائت بود که اول فصل رفت نورئیچ اما نیم فصل نورویچ قراردادش رو فسخ کرد.
پاسخ : دلات هم بود. دلات قراردادش کامل فسخ شد برگشت. ولی اینکه من میگم، چون تیمش دو هفته بازی نداشت، یه بازی اومد برای ذخیره ها بازی کرد دوباره برگشت.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

انشالا که غلط فک میکنی شهاب موریسون وقتی وستهام تو اوج مسابقات داشت واسه سعود میجنگید نتونست بازی کنه تو لیگ برتر بازی کنه انشالا نمیکنه اصلا دوس ندارم پوگبا و موریسون پیشرفت کنن انشالا تانیکلیف و پاول بترکونن فک میکردم پوگبا و تانیکلیف 1 سال تفاوت سنی دارن حالا فهمیدم 2 ماه ونیم اختلاف سنی دارن کلا فک کنم تانیکلیف بیشتر از پوگبا به سیستم ما میخوره ولی حقیقتا فرگی به پوگبا اعتقاد بیشتری داشت و خیلی بهش امید داشت ولی خاک بر سر پوگبا که اینو نفهمید
پاسخ : آخه من هنوز شک دارم موریسون با پای خودش از باشگاه رفته باشه... می خواست بره، میرفت یک تیم بزرگتر. وستهام یه خورده مشکوکم، هم دسته دومی بود، هم سرنربیش آلاردایسه که رفیق فابریک فرگیه.
خیلی بو داشت قضیه. قطعا استعدادی مثل موریسون مشتریهای بهتری حتی از پوگبا میتونست داشته باشه شکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

فک کنم اولیش تو اندونزی باشه.
یعنی تو اون تیم در نبود بکام دیگه روشون میشه بازوبند رو به گیگز ندن
ما وقتی ده هیا رو داریم دومی ش رو میخایم چیکار؟
شهاب جون دمت گرم خسته نباشیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : رفتم سایت باشگاه، فکر می کنم بحرین باشه اولیش....
اندونزی و مالزی و ... توی بخش آسیا طبقه بندی شدن...
نوکرتم محمد جان مرسی شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

ALI-S: موریسون رو احتمالا آلاردایس باید برای این فصل تو لیگ برتر روش حساب وا کرده باشه... من پیش بینیم اینه که بعد تمرینات پیش فصل و هماهنگ شدن با تیم بترکونه. به امید ترکوندن چلسی و آرسنال و اون کوئینز بی همه چیز توی دربیهای لندن! فولام و تاتنهام هم که به جای خود! امثال 6 تا تیم لندنی داریم توی لیگ شکلک
علی: کانون هواداران! نه آکادمی شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

من که آخرش نفهمیدم کشور های خاورمیانه کدومانشکلکشکلک اگه هند هم جزو خاورمیانه باشه خوب حتما اولین آکادمی تو هند بوده دیگه...

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

قیافه این بابا مث پوگباس راستی پوگبا رو هواس ؟خیلی حال میکنم یووه نخردش بره مث موریسون با یه تیم دسته 1 قرارداد ببنده موریسون خبری نیس بجز اون 10 دقیقه هنوز بازی نکرده شکلک تانیکلیف اگه فصل دیگه بازی کنه خیلی خوبه من خیلی ازش خوشم اومده دوس ندارم هافبک بخریم هافبک به اندازه کافی داریم ولی بدون شوخی با این که از بازیکن برزیلی خوشم نمیاد اگه مورا رو بخریمشکلک امشب کلیپش رو دیدم لا مصب چه دریبی میزنه دریب زیدانیاش خیلی با حاله اگه بیاد و مصدوم نشه مطمئنم 2 فصله از مسی و کریس جلو میزنه ولی احتمال اومدنش صفره

این نظر توسط نویسنده در تاریخ 1348/10/11 و 1:30 دقیقه ارسال شده است

امیر جان والا نمی دونم... کلا وقتی قرارداد حرفه ای میشه، مجازن که توی تیم اصلی بازی کنن. اگه اسمشون توی لیست یونایتد در اول فصل یا در وسط فصل در ژانویه رد بشه. مه قوانین هاص خودش رو داره.
برای بازی در تیم ذخیره ها هم فکر نمی کنم زیاد مشکل باشه کلا هردمبیله، مثلا یادمه یه بازیکن که قرض داده بودیم فصل قبل (فکر کنم نوروود یا یکی دیگه نمی دونم) برگشت برای ذخیره های یونایتد یک بازی بازی کرد... بیشتر فکر کنم این انعقاد قرارداد حرفه ای، می تونه به بازی توی تیم اول بهشون کمک کنه. باز نمی دونم شکلک

این نظر توسط amir-mcu در تاریخ 1348/10/11 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

اين 6 تا بازيكن با تيم اصلي قرارداد بستن يا با تيم رزرو؟اگه ميشه نحوه قرارداد بستن با بازيكناي آكادمي رو برامون بگيد.باتشكر و سپاس فراوان از زحمات شما


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,975
  • بازدید ماه : 1,975
  • بازدید سال : 130,564
  • بازدید کلی : 1,718,606
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2