loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 213 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (8)

رافائل قرارداد جدید امضا کرد:

رافائل قراردادی 4 ساله با منچستر تمدید کرد و او تا پایان فصل 2015-2016 در منچستر خواهد ماند.

رافائل 21 ساله در تابستان سال 2008 به الدترافورد آمد و عملکردش در تیم باعث شد به ترکیب تیم ملی برزیل راه یابد.سرالکس فرگوسنخوشحال است که خدمات رافائل برای منچستر 4 سال دیگه ادامه دارد و به MANUTD.COM گفت:رافائل یکی از آینده دار ترین جوانان باشگاه است،او از بازی کردن هیچ باکی ندارد و به خودش ایمان زیادی دارد.

این پسر از زمان پیوستنش به یونایتد پیشرفت فوق العاده ای داشته،تماشای انرژی و علاقه اش واقعا لذت بخش است.رافائل تمام خواصی که او را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل کند داراست و من خوشحالم که او قراردادی جدید امضا کرده.

رافائل خودش هم خیلی خوشحال است و میگوید:من خیلی خوشحالم که قرارداد جدیدی امضا کردم.من عاشق بازی برای منچستریونایتد هستم،اینجا یک روح عظیم و یک میل به بردن واقعی وجود دارد.زمانم در منچستر باورنکردنی بوده،بردن 2 لیگ و یک لیگ کاپ و یک قهرمانی باشگاه های جهان من را گرسنه بردن جام های بیشتر کرده.من اینجا دوست دارم از سر الکس فرگوسن به خاطر باوری که در من دارد تشکر کنم و همچنین از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر میکنم.

فابیو به QPR پیوست:

باشگاه کویینز پارک رنجرز فابیو را به طور قرضی برای طول فصل به خدمت گرفت .

این مدافع برزیلی تمام فصل 2012-13 را در QPR سپری خواهد کرد،جایی که زیر نظر اسطوره یونایتدی ها مارک هیوج بازی خواهد کرد.

فابیو که در 53 بازی برای منچستر 2 گل به ثمر رسانده بود به دلیل مصدومیت و آمادگی اورا فرصت بازی در تیم را کمتر داشت.

بیشترین حضور مداوم فابیو  در نیمه دوم سال 2010-11 بود که با بازی در فینال لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا به اوج خودش رسید.

سرالکس که میداند فابیو آینده دار است نیز در ماه آپریل گفته بود که :من فکر کنم دوری یک ساله فابیو و فرصت بازی هفته ای یک بار برای او،او را به یک بازیکن بسیار خوب برای ما تبدیل کند.

 

دو منچستری در تیم المپیک:

تام کلورلی و رایان گیگز در تیم منتخب بریتانیا برای المپیک لندن حضور خواهند داشت.تیم اولین بازی اش را در ورزشگاه الدترافورد مقابل سنگال در تاریخ 26 جولای انجام خواهد داد.بعدش با تیم امارات در ورزشگاه ومبلی بازی میکند و بعد از آن در آخرین بازی مرحله گروهی در ورزشگاه میلنیوم کاردیف مقابل اروگوئه بازی خواهد کرد.فینال این بازی ها در تاریخ 11 آگوست در ومبلی برگزار میشود.

 

مالک باشگاه گالاتاسرای ترکیه مصمم است که برباتف را این تابستان جذب کند.یک سایت بلغارستانی نوشته:رییس باشگاه ترکیه ای گفته:برباتف مهاجم بزرگی است،من از او میخواهم که به ما ملحق شود اما به طور قطع نظر اصلی را سرمربی تیم فاتیح تریم میگیرد.

نوشته شده توسطMAMADGIGGS

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

قضیه ی اون شماره هایی که رو لباس رافائل و کلورلی هست چیه؟

این نظر توسط alireza.as در تاریخ 1348/10/11 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

رافال این فصل خوب نبود ولی در کل دفاع راست بدی نیست و میتونه خیلی خیلی بهتر شه.من فقط از نبود بکام تو تیم برتانیا خیلی ناراحت شدم.
1 حسی میگه بربا مثل فصل قبل که کسی فکرشو نمیکرد بمونه موندگار شهشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

کلورلی توروخدا مصدوم نشیاشکلکشکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

بازم ایول رافایل تواین گیروداری که کسی تیممون نمیادوبازیکنایه اکادمیو یکی یکی میفروشیم خوب تمدیدکرد دمش گرمشکلک.اقافکرکنم یکی ازدلایلی که اکثر بازیکنا بیشنهاده باشگاهو ردمیکنن به خاطرترس از اینه که فرگی 1-2سال دیگه بازنشسته شه وضعیتشون نامعلوم بمونه نظر شما چیه؟شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

پاسخ : اینجا رو داشته باشین نظر رنگی...
من میگم این پیرس یکم مشکلات روانی نداره؟مثل هاجسون میمونه....پس نیک پاول کجاست؟ من هی میگم باید برم انگلیس هی دست دست میکنم بکهام رو هم نیورده...راستی رافائل هم موند دمش گرم داداششم سال دیگه میشه 100تا آلبا...
شکلک

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1348/10/11 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

ایول رافائل هم تمدید کرد ولی بربا نباید بره به تیم کوچیک یه جا بره بتونیم بازیاش رو ببینیم

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

چه خبرهای خوبی بود.فابیو انشالا سال بعد فیکس یونایتده امیدوارم از اینکه قرض داده شده خوشحال باشه نه ناراحت.سال بعد رافاعل و فابیو دو طرف دفاع بازی میکنن.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم ببین داش محمد چه کرده!!
به خیر گذشت همین الآن 40 تا تب موزیلا وا کردم برم بشینم ترجمه کنم... گفتم بیام یه بار دیگه سایت رو چک کنم! دیدم داش ممد زحمت 20 تاییش رو کشیده شکلکشکلک
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,434
  • بازدید ماه : 2,434
  • بازدید سال : 131,023
  • بازدید کلی : 1,719,065
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2