loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 269 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (15)

نوروود به هادرزفیلد پیوست

اولیور نوروود پس از رد کردن پیشنهاد تمدید قرارداد،با قراردادی 3 ساله به باشگاه هادرزفیلد پیوست.

نوروود که از 7 سالگی در باشگاه منچستر بود و در سال 2009 قراردادی رسمی با باشگاه امضا کرد هرگز در تیم اصلی فرصت حضور نیافت و به سایت رسمی باشگاه هادرزفیلد گفت:ترک کردن یونایتد خیلی سخت است اما وسوسه بازی کردن به عنوان یار ثابت خیلی بزرگ است.

وی افزود:من از 7 سالگی در منچستر بودم و عاشق این باشگاه هستم-بازی در یونایتد همیشه برای من یک رویا بود-اما وقتش فرارسیده که واقع بین باشم.من میخواهم برای خودم حرفه ای دست و پا کنم و دوست ندارم هر سال به باشگاه های مختلف قرض داده شوم.من میخواهم در یک باشگاه ثابت باشم.

اخبار کوتاه:

.مااوریس واتکینز یکی از مدیران باشگاه از منچستر جدا شد.

.گفته میشود رئال مادرید از مودریچ دست کشیده و چلسی هم با پیشنهادی 36 میلیون پوندی به مشتریان او اضافه شده.اما تاتنهام تمایل دارد این بازیکن را به باشگاهی غیر انگلیسی بفروشد و همچنین تمایل دارد او را با موتینهو نیز عوض کند.پی اس جی نیز خواهان این بازیکن است.

.نانی از اینکه رونالدو زودتر پنالتی نزد و پنالتی پنجم را گرفت و به او ضربه زدن نرسید انتقاد کرده.

پورتو پیشنهاد اندرسون از منچستر را به جای رودریگز رد کرد.

نوشته شده توسط mamadgiggs

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

به نظر من اصلا درست نیست که بازیکنای تیمای پایمون رو میدیم اینور اونور باید ازشون استفاده کنیم حالا اینکه رفت خدا کنه بازیکنای دیگمون مثل فرایرز و لینگارد و جاشوا کینگ و ..... از تیم نرن .
پاسخ : نوروود واقعا اگر می موند مثل گیبسون آینده نداشت... حتما یه نگاه به تونیکلیف و لارنل کول انداخته و تازه دیده پاول و کاگاوا هم اومدن، خیلی بعید بود حالا حالا ها بتونه نظر سر الکس رو جلب کنه اقلا تا دو فصل دیگه... شکر خدا تا حالا بازیکنایی که از آکادمی رفتن مثل متی جیمز و دلات و نوروود خیلی ضربه به تیم نزده... بیبینیم این یکشنبه بالاخره پوگبا میره یا نه شکلک

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

بنتو جوگیر شد اومد مثلا یه کار کنه که پشمای همه بریزه ریییید اسکل به کریس پنالتی نداد ولی بدتر از همه صعود ایتالیا بود شکلک

این نظر توسط [ONLY MUFC] در تاریخ 1348/10/11 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

به شرطه این که بتونه ستاره ها رو حفظ کنه . نه این که بپرند . مطمن باش اگه کریس نبود تا الان والنسیا را برده بودن . در ضمن کسی تو دورنگری و برنامه ریز ی فرگی شک نداره . من بعید می دونم کسی با اون همه بازیکن مصدوم و جوون تو فصل قبل میتونست تو لیگ 2 بشه اونم سر تفاضل گل .
اون موقعی که می خواستن سیلوا را بگیرن سیلوا شدیدا مصدوم شد . بعد اینم که خوب شد فوری سیتی دست به کار شد .

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

دوستان بیاید واقع بین باشیم فرگی بازیکن بگیر نیست نه رودریگز مال ما میشه نه مودریچ و برا فصل 2013 هم به تیم امید وار نباشید چون تیممون جونه و نیاز به وقت داره ولی بعد 1 سال اینده تیم با تجربه تر و بازیکنها بیشتر مچ میشن فرق تیم ما با رعال. السوتی .چل سوراخ اینه
کسی رعال 2008 یادش میاد نزدیک بود تو لیگ قهرمانان 6 تا از لیورپول بخوره رعالی که امروز میبینید به خاطر شانسلون داره اینجور خرج میکنه متما باشید وقتی شانسلون افت کنه بعد از اون رعال هم سیر نزولی خودشو شروع میکنه چون تنها انگیزه رعال شانسلونه و بازیکنهاش اکثرا برا پول و یا برا به زیر کشیدن مقطعی شانسلون به این تیم پیوستن و بازی میکنن (انگیزه کاذب دارن)
ولی یونایتد مث این تیمهای کثیف نیست
حرف من اینه که کسی ویدیچ.اورا.رونالدو.کانتونا.هرناندز.والنسیا.بکهام.و... رو میشناخت که تو یونایتد سر امد بازیکن ها شدن من فک نمی کنم هیچ تیمی به اندازه یونایتد فوق ستاره پرورش داده باشه
به فرگی ایمان داشته باشید متما باشید اون بیشتر از ما به فکر تیمه

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سیلوا بره سیتی نابوده ولی الان که فک میکنم خاک تو سر دیوید گیل فرگی سیلوا رو میخاست مفت مفت پرید میمود الان تو این دو سال لا اقل 3 جام بیشتر گرفته بودیم

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

بچه ها راستي كسي از آنجلو هرینکوئز مهاجم شيليايي خبر نداره؟؟ چندوقت پيش شايعه شده بود ك با باشگاه ب توافق رسيده ولي الان خبري ازش نيست
پاسخ : آخرین خبری که دیدم و اینجا هم اعلام کردیم، این بود که مربی اون تیم شیلیایی گفته که ما و باشگاه دوست نداریم این استعداد جوون رو از دست بدیم ولی نمی دونیم در گذشته چه توافقاتی بین طرفین صورت گرفته!!
کلا شد مثل قضیۀ اون مدافع سیتی فردریک وسلی که خریدیمش ولی دیگه ازش هیچ خبری نشد غیر دوبار ذخیره نشستن توی تیم ذخیره ها!!
این بابا هنریکز خریدش هم قطعی اعلام نشده هنوز

این نظر توسط حسین فرگوسین در تاریخ 1348/10/11 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

مهم نیست بازیکن خوبیه یا نه ولی از 7 سالگی تئ منچستر بوده و ازش جدا شده؟؟؟؟

علی اس من همیشه به داوید سیلوا حسودیم میشدشکلک

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

برو بکس میخواستم یه مشورت باهاتون بکنم در مورد گوشی موبایل من بودجم 450 تومنه دلم چسپیده به SONY U همه امکاناتش عالین ولی چند تا عیب داره یکی کوچیکه و دیگری کارت حافظه نمی خوره برام اندروید 4 مهمه و دوست دارم اندروید 4.1 رو هم که قراره بیاد رو گوشیم تجربه کنم و دوربینش هم 720p باشه به نظرتون همینو بگیرم یا گوشی های دیگه سراغ دارید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1348/10/11 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

واقعا اوضاع نقل و انتقالات امسال هم داره نا امید کننده میشهشکلک
یکی یکی داریم از دست میدیم گزینه ها رو . وقتی چلسی برگرده برای مودریچ یعنی دیگه کاملا باید بیخیالش شیم رودریگز هم که داره پیچیده میشه اوضاعشکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

ميلاد جان مهم نيست من و شما از يه بازيكن خوشمون بياد يا نه مهم اينه كه فرگوسن چي ميگه من هم از رودريگوئز خوشم مياد ولي معلوم نيست به منچستر مياد يا نه؟ ( من كه به خريد رودريگوئز اميدوارم)


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 1,957
  • بازدید سال : 130,546
  • بازدید کلی : 1,718,588
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2