loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 473 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (19)

اخبار کوتاه

  • یانگ به دلیل مصدومیت تمرین انگلیس را از دست داد - Teamtalk: یانگ غایب اصلی تمرین امروز تیم ملی در مجموعۀ تمرینی آرسنال در لندن بود. یانگ روز شنبۀ زنندۀ گل برتری انگلیس در اسلو برابر نروژ بود، اما ضربه ای که در این بازی به او وارد شد، او را وادار کرد که امروز به صورت انفرادی در سالن بدنسازی تمرین کند. تنها غایب دیگر نیز دروازه بان سوم انگلیس، جک باتلند بود که هنوز از تعطیلاتش به مکزیک بازنگشته است! این بدین معنا است که دنی ولبک و گلن جانسون، امروز فرصت کمی مشارکت در تمرین را داشته اند.
    خبر تکمیلی اینکه در لیست نهایی تیم ملی که از سوی هاجسون اعلام شد، رونی پیراهن 10 را بر تن می کند و اندرو کارول پیراهن شمارۀ 9 را. علاوه بر ولبک، رونی، جونز و یانگ در تیم ملی انگلیس، باشگاه یونایتد سه نمایندۀ دیگر در یورو دارد: لیندگارد در تیم دانمارک، اورا در فرانسه و نانی در تیم پرتقال. مطابق انتظار، دگیا با ورود والدز، از لیست تیم اسپانیا برای یورو حذف شد.
  • اسطوره های یونایتد، قهرمان دوبارۀ تورنومنت مهیج راههای هوایی بریتانیایی باربادوس - barbadosadvocate: اسطوره های یونایتد، در دفاع از عنوان قهرمانی خود، این بار نیز در دیداری مهیج چلسی را در فینال شکست دادند تا قهرمان تورنومنت اسطوره های فوتبال راههای هوایی بریتانیایی در باربادوس Barbados British Airways Football Legends Invitaional Tournoment شوند. در این دیدار، ابتدا چلسی پیش افتاد و دوایت یورک، به زیبایی کار را برای یونایتد به تساوی کشاند، ولی این دنیس وایس اسطورۀ چلسی بود که چلسی را پیش انداخت و پس از او گاس پویت Gus Poyet، نتیجه را 3-1 به سود چلسی کرد. ولی باز زوج کول و یورک جادو کرد و هر یک یک گل دیگر زدند تا کار 3-3 شود و در حالی که تنها ثانیه هایی به پایان زمان بازی مانده بود، باز هم یورک بود که توپ را از بین پاهای کارلو کودیچینی عبور داد تا ضمن کامل کردن هتتریکش، یونایتد را به قهرمانی این جام برساند. چلسی در نیمه نهایی، آرسنال را 1-0 شکست داده بود و یونایتد نیز در حالی که 3-0 از تیم ستاره های کارائیبی عقب افتاده بود، با گل دقایق پایانی برایان لارا (کاپیتان تیم کریکت West Indies - تیمی که متشکل از بازیکنان انگلیسی زبان حوزۀ کارائیب است) بازی را 3-3 کرد و در ضربات پنالتی، حریفش را شکست داد. دی متئو نیز در ترکیب چلسی بود که بازی های خوبی به نمایش گذاشت. تیمهای نیوکاسل، تاتنهام، بلکبرن روورز و تیم اتحادیه بازیکنان، دیگر تیمهای این تورنومنت بودند.
  • enniscorthyguardian: تیم زیر 21 ساله های ایرلند در دیداری دوستانه، نتیجه را در دوبلین به دانمارک واگذار کرد. تک گل ایرلند را در این دیدار، رابی بردی Robbie Brady بازیکن تیم یونایتد در دقیقۀ 54 به ثمر رساند.
  • رائول گونزالز: رئال و بارسا بر لیگ برتر فرمانروایی می کنند - Talksport: در اسپانیا پس از قهرمانی والنسیا در سال 2004، هیچ تیمی به جز بارسا و رئال در اسپانیا قهرمان نشده است. رائول گونزالز، مهاجم پیشین تیم رئال مادرید عقیده دارد که اگر بارسا و رئال در لیگ برتر انگلیس نیز می بودند، بر تیمهای امثال یونایتد، سیتی، چلسی و آرسنال حکمرانی می کردند و همواره قهرمان این لیگ می شدند (مترجم: شما برو اول تیم ششم انگلیس رو بزن): "مشکل (مشکل سروری بارسا و رئال در لالیگا) مشکلی نیست که به دلیل ضعف لیگ باشد، یونایتد تیمی بزرگ در انگلیس است، ولی الآن بارسلونا و رئال مادرید بهترین تیمهای جهان هستند. پس طبیعی است که بقیه تیمهای لالیگا نتوانند از پس آنها بر بیایند. اگر رئال مادرید و بارسلونا در لیگ برتر هم می بودند، باز یک رقابت دو جانبه بین این دو برای قهرمانی وجود می داشت."
  • وین رونی سرود ملی انگلیس را نمی خواند! - Hereisthecity: پس از محرومیت هافبک صرب، آدم لیاییچ Adem Ljajic به دلیل امتناع از خواندن سرود ملی، سایت Hereisthecity اذعان کرده است که با این حساب رونی باید سالها قبل محروم می شد! این سایت گفته که رونی یکی از ستارگان انگلیس است که هنگامی که پیش از بازیهای انگلیس، سرود "خداوندا ملکه را حفظ کن" خوانده می شود، لبهایش بسته است و سکوت می کند. گری نویل و اشلی کول، از دیگر اسطوره هایی هستند که به نخواندن سرود ملی مشهور هستند.
  • انتقاد از برند نایک به دلیل تبلیغ نامناسب رونی - Marketingweek: اتحادیۀ استانداردهای تبلیغاتی، شکایات از نایک را به دلیل این توئیت رونی در توئیتر بررسی خواهد کرد: "عزم من این است: سال را به عنوان قهرمان آغاز کنم، و به عنوان قهرمان نیز به پایان ببرم." رونی در زیر این توئیت نیز آدرس برند نایک را به عنوان تبلیغ گذاشته است. رونی سفیر تبلیغاتی برند نایک محسوب می شود. شکایتها از این توئیت به این اشاره می کنند که این یک نظر شخصی وین بوده و نباید زیرش از تبلیغ استفاده می کرده است. این اتحادیه در نظر دارد راهنمای جامعی برای تبلیغ صحیح در توئیتر تدوین کند و در اختیار برندها قرار دهد.
    در ماه مارچ نیز مشکلی مشابه برای کتی پرایس و ریو فردیناند برای تبلیغ برند شکلات اسنیکرز به وجود آمده بود! این دو در توئیتر پس از چاپ توئیتهای بی ربط طولانی (کتی دربارۀ مشکلات وام در یورو! و فردیناند دربارۀ بافندگی!)، این توئیتها را با عکسی از خودشان در حال خوردن اسنیکر برای تبلیغ آن تمام کرده بودند.
  • messengernewspapers: تری و کیم آبراین Terry and Kim O'brien، بیستمین سال حضورشان در کافۀ استرتفورد را جشن گرفتند. این زوج بیست سال است که در کنار هم، در دوران افتخار یونایتد، از سرالکس و ستاره هایش در این کافه پذیرایی می کنند. زمانهایی که انجمن مستقل هواداران یونایتد، به دنبال مکانی برای جلسه هایشان هستند، اتاق بالای راه پلۀ کافۀ آبراین، درست در انتهای جادۀ منتهی به اولدترافورد، بهترین مکان است. کیم می گوید: "آنها به مکانی با اتاقی بزرگ نیاز داشتند، جایی که از جاهای دیگر مجزا باشد. وزیر ورزش آن زمان، تونی بنکز و ستاره های آن دوران، پیتر اشمایکل، گری نویل و روی کین نیز از مشتریان ممتاز ما بودند."
    تری نیز می گوید: "دیدن سرالکس فرگوسن در این مکان واقعا هیجان انگیز بود! هرچند او گاهی مرا به خاطر هوادار اورتون بودن دست می انداخت و مرا Scouse (لقب هواداران اورتونه فکر کنم) خطاب می کرد! ولی در کل انسانی خارق العاده بود."

نقل و انتقالات:

  • کلیک منچستر: باشگاه ثروتمند آنژی ماخاچکالای روسیه، به جذب نانی علاقمند است.
  • Goal: رئیس باشگاه لورکوزن، شایعات علاقۀ این باشگاه برای جذب مهاجم سابق خود، دیمیتار برباتف را تکذیب کرد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

قربون دستت نویسنده مسخره است اون پیر شالکه دیگه خنده ست خنده داره آخر خنده ست ایول
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

این عزیز داره با گفتن نظراتش که اون دو بهترین تیم هستن داره میره رو اعصابا

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

من موندم دوستانی که لیگ انگلیسو بالاتر از اسپانیا میدونن، رو چه حساب میگن؟!
تعصب یا منطق؟!
پسران خوب:
1) سه بازیکن برتر دو سال اخیر فوتبال جهان در اسپانیا هستند.(مسی/رونالدو/ژاوی)
2) از هشت تیمی که به نیمه نهایی لیگ اروپا و چمپیونز لیگ رسیدن، 5 تاشون، اسپانیایی بودند و فقط یه انگلیسی.
3) فینال لیگ اروپا تمام اسپانیایی بود در حالیکه قهرمان و نایب قهرمان لیگ انگلیس در همان دورهای ابتدایی حذف شدند...
4) برای کسانی که اعتقاد دارند، چلسی از بارسلون قویترست، متاسفم. چلسی که اگه قهرمان نمیشد، سال دیگه اصلاً حضورم نداشت!
5) پولهای خرج شده در دو لیگ را با هم مقایسه کنید، امثال شیخ منصور و آبرامویچ در لیگ اسپانیا نیست.
6) اگر در تعطیلات ژانویه، لیگ انگلیس برگزار میشه، بزرگترین نقطه ضعفشان است که متاسفانه دوستان، از آن به افتخار یاد میکنند.
خود فرگوسن و ونگر، از منتقدین برگزاری بازیها هستند.امار مصدومیت ها ناشی از تنش روحی و روانی، در این برهه بسیار افزایش می یابد و...
7) بسیاری از ستارگان بزرگ فوتبال، بازی در اسپانیا رو ترجیح میدن. تا قبل از افتضاح بازی تبانی فوتبال کالچیو ایتالیا، در رتبه دوم قرار داشت و انگلیس سوم بود.
8) از نظر کارشناسان، سایتها و روزنامه های ورزشی معتبر در طی چند سال اخیر، همواره برترین لیگ اسپانیا بوده است.
بشخصه، عشقم منچستر و پرمیر لیگ است اما حقایقو نباید قربانی تعصبمان کنیم.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

اخه ای پیر روزگار فکر کردی تیمهای جزیره ختافه متافه هستن امتیاز گرفتن از آرسنال لیورپول چلسی سیتی نیوکاسل تاتنهام سخته یا از تیمهای اوسکول لالیگا...کسی که میگه لالیگا از جزیره بهتره ذهنش معیوبه یا بگه اونا تو جزیره موفق میشنم ذهنش اشکال داره

این نظر توسط پویا در تاریخ 1348/10/11 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

البته ببخشید اگه یه کمی تند رفتما آخه این یه الف بچه از یه تیم بی بته که با اسطوره هاش(!!!!)این رفتار رو میکنه اومده و این حرفا رو میزنه برا همینم یه هو اعصابم به هم ریخت.
پاسخ : فدای سرت شکلک شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

این رائول بره اول خودشو از توی تیم شالکه جمع کنه بعد زر اضافی بزنه......
خو اگر رئال و بارسا با فشردگی لیگ انگلیس بازی کنند که مجبورن بازیکنای تیم سومشون رو هم بازی بدن اونوقت میرن دسته2 ....
کلا چرت و پرت فته بیخیالششکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1348/10/11 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

آخه از یه رئالی بی شرف و بی بته و بی شعور چه انتظاری میره که حرف درست و حسابی بزنه؟هان؟آخه اگه هم خودش هم اون تیم بی شرف و بی بته و بی ریشه ش شعور داشتن که این احمق الان تو السد(!!!!)بازی نمیکرد.آخه بد بخت بیچاره تو اگه مثه گیگز و اسکولز تو تیمی مثه یونایتد بازی میکردی یه همچین رفتاری باهات میشد یا مثه اسکولز و گیگز که هر سال با کلی منت کشی و احترام قراردادشون رو تمدید میکنیم باهات رفتار میشد؟!

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

کيکر:کار انتقال کاگاوا به يونايتد تقريبا تمام است

مطبوعات آلماني نوشتند کار انتقال ستاره ژاپني تيم فوتبال بوروسيادورتموند به منچستريونايتد تقريبا به پايان رسيده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، مجله کيکر آلمان نوشت، تنها امضا قرارداد انتقال شين جي کاگاوا هافبک دورتموند با يونايتد باقي مانده است.

ميشائيل زورک مديرفني دورتموند اعلام کرد اين انتقال در ازا 15 ميليون يورو صورت مي گيرد اما برخي جزييات در مورد انتقال باقي مانده است.

کاگاوا تا ژوئن 2013 با دورتموند قرارداد داشت اما او که دو فصل پياپي قهرماني بوندسليگا را با اين تيم به دست آورده بود اعلام کرد قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد نمي کند و به همين خاطر مسئولان تيم آلماني ناچار به فروش او شدند.دورتموند هفته قبل 20 ميليون يورو روي کاگاوا قيمت گذاشت اما مشخص بود که هيچ باشگاهي اين رقم را براي اين بازيکن نخواهد پرداخت.

کاگاوا سابقه بازي در سره زو اوساکا ژاپن را دارد و در 49 بازي براي دورتموند 21 گل به ثمر رساند.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

خیلی دوست داشتم رئال و بارسا توی لیگ انگلیس بودن.با اون بازیکن های سوسولی که دارن هر بازی 5-6 تا مصدوم میدن.سانچز و مسی رو که فوت کنی از ترس سکته میزنن.ژاوی هم که نازش میکنی مصدوم میشه.البته ممکنه مایک دین بره طرف بارسا که اون موقع هیچ تیمی جلودارشون نیست.
باور کنید اگه جلوی استوک بازی کنن کمتر از 6 تا نمیخورن.

این نظر توسط man u در تاریخ 1348/10/11 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

به نظر من رائول نباید این حرفو میزد.به نظر من لیگ اسپانیا رو هم خودشون (اداره کنندگان لیگ)به این وضع دراوردن.تو لیگ جزیره درامد لیگ بین همه تیم ها پخش میشه در حالی که تا اونجایی که من میدونم در اسپانیا بین تیم های برتر پخش میشه که این موضوع باعث قویتر شدن بیشتر تیم های قوی وضعیفتر شدن بقیه تیم ها میشود.در واقع تو لیگ انگلستان قدرت بین تیم ها پخش میشود.یعنی میخوام بگم اگر ریال و شانسا هم تولیگ انگلستان بودند اینقدر قدرت نداشتند.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 129,086
  • بازدید کلی : 1,717,128
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2