loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 510 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (13)

مصاحبه

  • روی کین: منچستریونایتد به من دروغ گفت و به من توهین کرد - Goal: کاپیتان پیشین شیاطین سرخ، که سال 2005 و پس از سخنانی دربارۀ بازیکنان خودی در MUTV پس از باخت 4-1 برابر میدلزبرو پس از 12 سال و نیم از باشگاه جدا شد، دربارۀ خروج بحث برانگیزش از اولدترافورد لب به سخن گشوده است و می گوید که هنوز از رفتاری که هنگام خروج با او شد دلخور است: "مشکل این بود که تعداد زیادی از تیترها دیده می شد در اخبار که یونایتد برنامه ریزی کرده بود. اما این ها از پیش برنامه ریزی شده بود. در پیش فصل آن سال، کارلس کیروش (که آن زمان کمک مربی بود) در چند موقعیت بسیار با من بی احترام برخورد می کرد. هر بازیکنی که شاهد برخورد ما بود حق را به من می داد. من همیشه به افرادی که با آنها کار می کنم احترام گذاشته ام."
    کین دربارۀ سیاست گذاری باشگاه برای خروج او می گوید: "آنها یک عبارت آماده در آستین داشتند و گفتند که "روی، ما فکر می کنیم که به انتهای همکاری رسیده ایم." و من هم پاسخ دادم که "حق باشماست، ما واقعا به آخر خط رسیده ایم." آنها این عبارت را جلوی من روی میز گذاشتند... .کیل من داشت از خنده روده بر می شد و روی زمین می افتاد چرا که فکر می کرد تنها یک گفتگو و احتمالا یک جریمه در کار باشد."
    روی کین از این نیز دلخور است که هیچ یک از سرالکس و دیوید گیل به خاطر نداشتند که او چند سال برای یونایتد بازی کرد. کین سال 1993 به یونایتد آمده بود (دوازده سال و نیم) در حالی که گیل و فرگوسن در مصاحبه هایشان گفتند که می خواهند از او به خاطر "یازده سال و نیم" خدمت به یونایتد قدردانی کنند.
    "آنها گفتند "تو چه سالی آمدی؟" من هم گفتم: "همان سالی که ما اولین بار دوگانه بردیم (93/94)" و قضیه فقط همین بود."
    "آنها آشکارا یک بار دیگر به من توهین کردند و من پرسیدم "آیا می توانم برای یک باشگاه دیگر بازی کنم؟" آنها پاسخ دادند که می توانی. و البته دوشنبۀ بعدش من فهمیدم که تا ژانویۀ آتی من نمی توانم با باشگاه دیگری قرارداد امضا کنم. بنابراین نه تنها دربارۀ زمانی که من با باشگاه قرارداد بستم اطلاعی نداشتند، بلکه دربارۀ اینکه می توانم برای تیمی دیگر بازی کنم نیز به من دروغ گفتند. و من مجبور شدم تا ژانویه در یونایتد بمانم."
    "من آن روز آنها را ترک کردم، وقتی به پشت سرم نگاه می کردم، می دیدم که باید دوران بازیم را خاتمه دهم. چرا که آنها واقعا روی اعصاب من رفته بودند. آنها مرا وحشتزده و عصبی کرده بودند. با من بد برخورد شده بود. من هیچ اشتباهی مرتکب نشده بودم. من مصدوم بودم. نمی توانستم با تیمی دیگر قرارداد ببندم. من باید تکالیف خودم را روشن می کردم. من ناچار بودم که بگویم "من آخر هفته را سپری می کنم و آنگاه با سازمان لیگ (عزیز محمدیشون ) تماس می گیرم و از طریق قانونی اقدام خواهم کرد."
    "وکیل من شوکه بود ولی با آن نامۀ رسمی آنها کاملا واضح بود که چه می خواستند، آنها آن روز صبح از من خواستند که باشگاه را ترک کنم."
    (مترجم: شرمنده سایت گل گذاشته بود دیگه مربوط به یونایتد هم بود ترجمه کردیم... ببخشید اگه اعصابتون خط خطی شد)

اخبار کوتاه

  • اسکولز یک فصل دیگر در یونایتد - Menmedia: امروز سرالکس فرگوسن تأیید کرد که اسکولز برای یک فصل دیگر در یونایتد بازی خواهد کرد. سرالکس در مراسم شام امروز عصر که به مناسبت انتخاب بازیکن فصل یونایتد برگذار شد، به MUTV گفت: "کار تمام شد. او میم ماند."
  • سایت Footballtransfertavern هم نوشته که کنی دالگلیش پس از پایان دراماتیک لیگ برتر، برای تسلی خاطر وخوشحال کردن فرگوسن با این دوست و هموطن قدیمی خود تماس تلفنی داشته است. (مترجم: دوست قدیمی؟!!)
  • کاگاوا از همیشه نزدیکتر به منچستریونایتد - Sport360: اکنون که سرمربی دورتموند نیز وسوسۀ لیگ برتر را فراتر از حد قابل تحمل می خواند، به نظر می آید که کاگاوا بیش از پیش به انتقال رؤیاییش به منچستریونایتد نزدیک شده است. کلوپ می گوید: "در جایی که شینجی از آن می آید (ژاپن)، بوندسلیگای ما (نزد افکار مردمش) اندازۀ هیچ چیز ارزش ندارد. با این حال لیگ انگلیس به اندازۀ همه چیز ارزش دارد!" "ما نمی توانیم کودکی و فرهنگ ژاپنی را که در خون شینجی است محو کنیم و نادیده بگیریم."
  • این هم نماد فرهنگ پایین وسخیف بازیکنی که سیتی بخشی از قهرمانیش رو مدیون بازگشت او به تیمه. توز امروز در جشن قهرمانی سیتی در شهر منچستر در اتوبوس تیم، بنری به دست گرفته که در آن نقاشی یک سنگ قبر است که روی آن نوشته شده "فرگی خدا بیامرزدت (در آرامش بخواب)"... به نوشتۀ سایت Joe قطعا این حرکت غیر حرفه ای و بچه گانه فردا تیترهای زیادی از اخبار را به خود اختصاص خواهد داد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

توز کیه؟!
پاسخ : یک....

این نظر توسط Meh.T در تاریخ 1348/10/11 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

این توز رو باید خشک خشک....

این نظر توسط Sep در تاریخ 1348/10/11 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

وقتی این مرتیکه هنوز تو کمرِ باباش بود فرگی کلی جام برده بود.
یه جام بردن با کلی ناداوری و بازی ناجوانمردانه و رفتارای ضد فوتبالی فک کردن چه تحفه هایی هستن!

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1348/10/11 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

توز عن......

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

1.کلا مگه توز هم آدمه که بنر دستش بگیره؟شکلک
2.سایت گل چیش معلوم بوده که الان این مقاله اش درست و حسابی باشهشکلک
3.امیر یا شهاب یا رامینشکلک این بلوک رای دادن به سایت رو بردارید به جز تبلیغ برای اون ایت هیچ فایده ا نداره هیچ جایزه ای هم نمیدن..شکلک

این نظر توسط پدرام در تاریخ 1348/10/11 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

آدم نیست این تبس هر جا میره تردش میکنن شکلکشکلک

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

قربون اون كودكيت شينجي ! پاشو بيا شکلک

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

توز كثافت ! حرومي ! حالم ازت بهم مي خوره !!!!!!!!!! كين رو بگو !‌شهاب كلكسيون خبر بد بودي امرووووووووز !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ : همینه که هست!!! شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 8:59 دقیقه ارسال شده است

توز فصل دیگه جوابش رو میگیره.اگه من جای بازیکن ها بودم قسم میخوردم که برای جواب دادن به توز و شادی فرگوسن هرکاری برای تیم بکنم تا هر سه جام رو به هم بگیریم.
اگه ویدیچ و فلچر برگردن و اندرسون تصمیم بگیره بمونه یه فصل بعد یه تیم رویایی داریم.
از الان قسم میخورم که سیتی بدترین دشمنمه.

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 8:33 دقیقه ارسال شده است

این نظره..همیشه تو فوتبال از ارژانتین و ایتالیا متنفر بودم.توزم که....حرومزاده.خدا کنه فصل بعد سوسکشون کنیم.اون 2 دقیقه لعنتی نبود الان اونا...عصبیم کرد.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 129,016
  • بازدید کلی : 1,717,058
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2