loading...
منچستريونايتد Manchester United
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

نامردشکلکشکلکچرااااااااااااا خوردی عدس پلوروشکلکنوش جونت باباشکلک
پاسخ : شکلک
بابا اینجوری بشه من ژانویه که هر دو روز سه تا بازی داریم (!!) از گشنگی میمیرم خوب! غذای من فقط کبابه و عدس پلو! کباب که با این گرونی گیرمون نمی آد، یه میمونه عدس پلو شکلک

این نظر توسط امیر(ORTON در تاریخ 1348/10/11 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

نوکر همه بچه های این سایتمشکلک
پاسخ : دور از جون شما منم نوکر همه بچه های گل این سایتم شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم رکورد نظر رو ترکوندید تو این پست....شکلکشکلک
پاسخ : زیاد! کاش این مشارکت مردمی با قهرمانی همراه می شد شکلک شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

راستش من هفته ای یه بار درس میخونم که اون هم بعدش اتفاق بدی میفته.امروز هم مجبور شدم درس بخونم.
شاید ترک تحصیل کردم.نمیدونم! شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

بابک جون والا اون موقع که قابلمه رو گذاشتم جلوم... گفتم بی خیال بابا یا سیتی خوب بازی می کنه، می ترکونه... دیگه این خرافات چیه قهرمانی سیتی معطل یه قابلمه عدس پلو من که نیست!!
ولی هر روز میگذره، بیشتر به این خرافۀ تأثیر منفی عدس پلو رو نتیجه یونایتد ایمان میارم شکلک

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب خوش بحالت كه اين خيالت نيست و داري ميخنديشکلک
بخدا هر جه ميكنم كريه بند نمياد
خدااااشکلک
پاسخ : آدم بی احساس لزوما آدم بی تعصبی نیست! خوب یکی مثل من احساسی نیست گریه م نمی گیره چی کار کنم شکلک شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

بازم میگم بچه ها.خدا فقط مال ما نیست.فقط ما نیستیم که دعا میکنیم و از خدا چیزی میخوایم.
اگه هم عدالت بخواد برقرار باشه حق سیتی بود که قهرمان بشه.کاری به پول و اینجور چیزها ندارم ولی امسال واقعا بهتر از ما بودن.

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

خدایا نمیدونم چی باید بهت بگم مگه من چه بدی در حق تو کردم مگه من از اول بازی تا آخرش اسم کس دیگه ای رو صدا زدم.هر کاری دلت خواست با من کردی .دیگه چطور میتونم بهت بگم عادل وقتی که اینقدر با ناحقی زحمات یک فصل ما رو هدر دادی.دل میلیاردها هوادار رو به پول اون عرب های سگ فروختی .نمیدونم اگه تو دنیا خدا باهام نباشه دیگه کی با منه.برو خدا برو با هوادارای شیتی شاد باش جشن بگیر .ولی بدون که سال دیگه فرگی ارتشی رو واست میاره که هر کاری کنی نمی تونی جلوشو بگیری.اگه دیگه با من نیستی دیگه برام مهم نیست چون تا عمر دارم عشقم باهامه.خوشبختانه دیگه این یکی رو نمیتونی کاریش کنی .من تا عمر دارم عاشق یونایتد هستم حالا هر بلایی که میخای سرم بیاری بیار.شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

شهاب هیچوقت نمیبخشمت.شکلک
اشکال نداره گاهی اوقات شکم مهم تر از بقیه چیزها میشه و به خاطرش باید هزینه پرداخت کنی.ولی دیگه از این اشتباه ها نکن.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

بچه های یه چیزی بگم... شرمنده روی همه تون....
من مامانم که جمعه رفته بود بیمارستان... نهار مهار که خبری نبود، یه قابلمه کوچیک عدس پلو تو یخچال مونده بود فقط...
خدا شاهده امروز از دانشگاه رسیدم از گشنگی داشتم می مردم... دیگه طاقت نیاوردم رفتم سروقت قابلمه
من و نمایندۀ صنف حبوبات، عدس و برنج، مسؤولیت این روز تلخ رو به عهده می گیریم..شکلک
ولی خدا شاهده نمی دونم چرا هر روز این عدس پلو رو خوردم از دماغم درومد شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...14 15 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,515
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,812
  • بازدید ماه : 6,812
  • بازدید سال : 135,401
  • بازدید کلی : 1,723,443
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2