loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 298 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

بر اساس روز نامه" sunday people "کریستال پالاس مطمئن است که در رقابت برای امضای قرارداد قرضی با ویل کین برنده است.سر الکس این هفته تاکیید کرد که کین فصل بعد را در تیم اصلی بازی خواهد کرد اما قبلا گفته بود که او بهتر است برای کسب تجربه به یک تیم دیگر قرض داده شود.

روزنامه "daily mirror"از توافق منچستر یونایتد با لستر سیتی بر سر فروش ریکی دلات و متی جیمز با قرار دادی 2 میلیون پوندی خبرداد.


روزنامه "daily mail"معتقد است یونایتد برای ارائه پیشنهادی 10میلیون پوندی برای موسی دمبل در حال فکر کردن است.درحالی که سر الکس هنوز میخواهد بداند اسکولز فصل بعد بازی میکند یا نه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

BEST خیلی پر رو شدی ها اره این مصاحبه رو ماله منه خودم ساختمش شکلک من مصاحبه کردم فرگی هیچی نگفته راستی سن زیادی هم ندارم 17 سال با سیتی قراداد 2 ساله دارم هفته ای 250 هزار پوند

این نظر توسط best در تاریخ 1348/10/11 و 3:18 دقیقه ارسال شده است

آقا علی این هواداریت به درد خودت میخوره کاری بجز تخریب افکار حالیت نیست اینو مطمئن باش جوجه چند سالته که واسه سرالکس شاخ شدی معلوم نیست هوادار یونایتدی یا جاسوس سیتی حتما پیشنهاد خوبی بهت ارائه دادن
پاسخ : تو كلآ‌ زود داغ مي كنيا شکلک يه صحبت خصوصي بايد باهات بكنم شکلک كدوم علي رو مي گي ؟؟؟

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

به سوالی در مورد برنامه تیمش در تابستان گفت:"ما یک یا دو کار را میخواهیم انجام دهیم.ما میدانیم که میخواهیم چه کاری انجام دهیم.ما به طور قطع هدف های مشخص و به خصوصی داریم.شما بازیکن میخرید وقتی که نیاز به خرید داشته باشید.من فکر نمیکنم که ترکیب تیم نیاز به تغییرات زیاد و اساسی داشته باشد.من فکر میکنم که من باید مطمئن شوم که ما واقعا یک ترکیب قوی در اختیار داشته باشیم.ما پایه و اساس خوبی داریم.بدیهی است که هر بازیکن جوان با استعدادی در صورتی که از مسیرش منحرف نشود به بلوغ و اقتدار میرسد.ما این امر را در مورد رونی و رونالدو مشاهده کردیم.من فکر میکنم که ما این مورد را در جونز ،کلورلی ،ولبک و اسمالینگ هم مشاهده خواهیم کرد.ان ها پتانسیل بسیار خوبی دارند.برادران داسیلوا و ده حیا هم هستند .هسته بسیار خوبی از جوانان در این باشگاه وجود دارد.>
>رده بعدی بازیکنان شمال نانی ،رونی ،ایوانز و غیره است که هنوز برای چندین سال دیگر با ما خواهند بود و ما میتوانیم با کمک ان ها یک تیم بر اساس ان هسته از جوانان بسازیم.یک یا دو بازیکن جوانتر هم هستند که در تیم ذخیره ها قرار دارند.ویل کین بسیار خوب دارد کار میکند و سال اینده به طور قطع به ترکیب تیم وارد میشود.برادرش مایکل هم بسیار خوب بازی میکند .رایان تانیکلیف هم شانس خوبی برای رسیدن به رده های بالاتر دارد

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

مصاحبه فرگی سر الکس به صحبت هایی مبنی بر اینکه وی باید یک هافبک تخریبی بخرد واکنش نشان داده است>سر الکس میگوید:"اگر شما به عنوان مثال به فابرگاس نگاه کنید ،او برای پنج سال یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر بود اما نه هیکل درشتی داشت و نه یک هافبک تخریبی یا دفاعی بود.او یک بازیکن هجومی و خلاق بود.ژاوی و اینیستا هم بازیکن ریز نقشی هستند شما نمیتوانید ان ها را بازیکن تخریبی بنامید.من فکر نکنم در طول 25 سال گذشته یک هافبک تخریبی در تیمم داشته باشم.ما هرگز یک هافبک تخریبی نداشتیم.ما سعی کردیم که روی کین را وادار به این کار کنیم اما او نمیتوانست این کار را انجام دهد.او به روش و سبک و سیاق خودش بازی میکرد.پس من همچین هافبکی در 25 سال گذشته نداشتم چرا الان باید به ان فکر کنم؟من فکر میکنم که مایکل کریک امسال بهترین فصل خودش در یونایتد را پشت سر گذاشته است.من بسیار امیدوارم که او با قدرت و تسلطش برای دو یا سه سال اینده بسیار به ما کمک خواهد کرد.این یک نقش بسیار مهم برای مایکل خواهد بود ،او باید جای اسکولز در کنترل جریان بازی را بگیرد. >من همیشه فکر میکنم که او فصل را به ارامی شروع میکند ولی وقتی که ما او و اسکولز را در کنار هم قرار دادیم ان ها یک زوج بسیار قدرتمند در میانه میدان تشکیل دادند.ان ها ترکیب معقولی از نظر پخش کردن توپ و بدست اوردن توپ میسازند.

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

خيلي از شما خوشم مياد به جان خودم فكر ميكنيد فقط شما براي تيم محبوبتون دل ميسوزونيد فرگوسن بلد نيست چيكار كنه ؟! من كه ميگم تيم رويايي اي ان شاء الله در راه است

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1348/10/11 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

فرلوسن يه بار بياد نظرات اين بست رو بخونه خريد ميكنه one love one united واقعا جون هواداراي منجستر واسه منجستر در ميره حالا بريد سايت شيتي ببينيدGlory glory united

این نظر توسط ابوالفضل یونایتد در تاریخ 1348/10/11 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

خدایا کاری کن این فرگی نظرشو عوض کنه.کریک دیگه برای منچستر تموم شده.یک بازیکن کاملا متوسط که اصلا به درد تیمی مثل منچستر بزرگ نمیخورهشکلکاگه با این ایده های خیالی که فرگوسن داره پیش بریم سال بعد به هیچ وجه نمیتونیم با من سیتی رقابت کنیم.تازه غیر از سیتی تیم های دیگه ای هم هستند که الان همه دارن خودشون رو قوی میکنن مثل تاتنهام که به ردنب اجازه خرید تا 65 میلیون پوند رو داده.یعنی ما از تاتنهامم کمتریم.خدایا فقط به تو پناه میبرم تو نظر فرگوسن رو عوض کنشکلک

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1348/10/11 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

جان فركي من سال ديكه كنكور دارم سال ديكه منجستر اينجوري باشه من تو كنكور ميرينم اخه كريك هم بازيكنه

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

تمسالم بدبختیم
سر فک کنم آخراشی بخدااا
تیم ماله بابات نیست هااا
ابنو یادت نره پیرمرد

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

هيج اميدي به فصل ديكه ندارم باكريك به هيج جا نميرسيم اينجوري كه بوش مياد فركي كفته 1 خريد يا 2 تا بس 1 كاكاوا ويه جوون بس سال ديكه رو خدا به خير كنه يه فصل سخت دوباره بايد به اندرسون فك كنيم از موقع كه اين مصاحبه رو خوندم دوس دارم...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,533
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,830
  • بازدید ماه : 6,830
  • بازدید سال : 135,419
  • بازدید کلی : 1,723,461
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2