loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 671 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (17)

  • سر الکس به ارتش سرخ سلام نظامی داد

  جمعيت  نيرومند  ارتش سرخ مسافر  توسط سر الکس  بخاطر نقششان در پيروزی ارزشمند 2-0 در بلکبرن تحسين و ستايش شدند.

 

 

همانطور که تيم سر الکس فرگوسن  با بردباری زحمت زيادی را برای نفوذ  در ايوود پارک کشيد،اواز (يورشی)دسته جمعی  و غريدن ان توسط دسته کوچکی که در انتهای Darwen بودند به  يونايتد در سفر سختش و کسب 3 امتياز بزرگ(مهم) کمک کرد.

سر الکس  فرگوسن شگفت زده ، به اسکای اسپورت گفت:" آنها خارق العاده بودند.آنها غير قابل باورند.آنها لايق نتيجه امشب بودند بخاطر اينکه آنها هرگز متوقف(از تشويق كردن) نشدند.آنها در تمام راه به ما انگيزه دادند.آنها  تقريباً (مانند بازيکنان) داخل بازی بودند. بعضی اوقات در 15 دقيقه پايانی مسابقات(اینجا)  مانند  انتهای  Stretford است، و ان چيزيست که مانند ان را امشب ديديم."

اشلی يانگ ، زننده گل دوم و تمام کننده يونايتد،در تحسين هوادارن خارج از خانه  سخنانی پرحرارت شبيه مربی(در وصف هواداران) تيم گفت و اشاره کرد:"آنها نقش بزرگ و عظيمی در پيروزی داشتند.آنها از دقيقه اول بازی تا دقيقه پايانی سرود ميخواندند.خيلی عالی بود که برخی از هواداران را هنگامی که بيرون مي امديم ديديم و خيلی خوشنوديم که 3 امتياز بازي را برايشان گرفتيم."

 




آمار دو تیم

 manchester-united.ir

Blackburn


United

شوت(در چهارچوب)

11 (4)13 (5)
تعداد پاس

178645
دقت پاس

70%92%
درصد مالکیت توپ

27%73%
تکل صحیح

1515

خطا

115

کرنرها

210

آفساید

01


آمار بازیکنان یونایتد

* David de Gea (goalkeeper): 12/14 passing (86%), 0 goals conceded, 4 saves

Jonny Evans (right-center-back): 58/60 passing (97%), 6/7 long balls, 1 tackle, 0 interceptions, 15 clearances, 1 shot blocked, 0 fouls

Rio Ferdinand (left-center-back): 55/56 passing (98%), 12/13 long balls, 1 tackle, 2 interceptions, 3 clearances, 1 shot blocked, 0 fouls

* Rafael (right-back): 78/83 passing (94%), 1 key pass, 0/4 crosses, 4/4 long balls, 6 tackles, 0 interceptions, 6 clearances, 0 shots blocked, 0 fouls, 1 assist

Patrice Evra (left-back): 70/71 passing (99%), 2 key passes, 0/5 crosses, 2/2 long balls, 1 tackle, 0 interceptions, 7 clearances, 0 shots blocked, 1 foul

Paul Scholes (central-midfield | substituted off 80'): 74/76 passing (97%), 2 key passes, 0/0 crosses, 24/26 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 1 tackle, 0 interceptions, 0 shots

Michael Carrick (central-midfield): 92/100 passing (92%), 1 key pass, 1/3 crosses, 15/17 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribble, 0 tackles, 1 interception, 1 shot (0 on target)

Phil Jones (central-midfield | substituted off 63'): 36/43 passing (84%), 0 key passes, 1/3 crosses, 3/3 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 tackles, 1 interception, 1 shot (0 on target)

Wayne Rooney (left-sided attacker): 65/75 passing (87%), 0 key passes, 0/3 crosses, 10/13 long balls, 0/1 through balls, 2 successful dribbles, 1 foul won, 1 tackle, 0 interceptions, 3 shots (1 on target)

Antonio Valencia (right-sided attacker): 49/


نمرات بازیکنان (از 10)

David de Gea - 8.5

Rafael - 7.5

Rio Ferdinand - 8

Jonny Evans - 7

Patrice Evra - 7.5

Phil Jones (off 63') - 6.5

Michael Carrick - 6

Paul Scholes (off 80') - 7

Antonio Valencia - 9

Wayne Rooney - 7.5

Javier Hernandez (off 61') - 5


ذخیره ها

Danny Welbeck (on 61') - 6

Ryan Giggs (on 63') - 7

Ashley Young (on 80') - 8

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masoud در تاریخ 1348/10/11 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

نه من دقیق تو قسمت پیش بینی وارد کردم..همونجا که(اگه اشتبا نکنم از یه نفرم مذرت خواهی شده بود وگفته بودین تو جدول جدیدهس اسمش)وارد کردم..تقریبا نیم سات یا 45 مین قبله بازی بود..نظرمم خصوصی نبود

اینارو فقط برا روشن شدن قضیه برا شما گفتم،سوء تفاهم نشه
بازم ممنون

این نظر توسط masoud در تاریخ 1348/10/11 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

دقیق خاطرم نیس 2-1 نوشتم یا 2-0 چون مردد بودم!
اما برای اینکه ریا نشه وقضیه لوس نشه،حتا اگه 2-0 نوشته باشم شما 2-1 درنظربگیر که برا دوستام دلچسب نیس..قسمت نبوده

البته همه این حرفا درصورتیه که زحمت وموردی نباشه..
اگه با اصول مغایرت داره که هیچ..مثه همیشه چاکر همه منچستریام هستم
شکلک
پاسخ : زحمت که گفتم به هیچ وجه نداره. ولی میدونی این وسط فکر اینکه اشتباه من بوده داره مغزم و می خوره. راستش دوبار کامل کامنتای پست پیش از بازی رو گشتم (هنوزم تو پستها سه صفحه قبل بلاگ هست این پست)، حتی حدس زدم نکنه شما نظر مخفی ارسال کرده باشی، از داخل بخش مدیریت هم کامنتا رو کامل گشتم. کامنت شما رو پیدا نکردم.
مسعود جان من برات 2-1 وارد می کنم. ولی حسابی شرمنده تم که اگه 2-0 پیش بینی کرده بودی، حق شما این وسط کم شد. خودت حالا حدسی میزنی، اگه بلاگ دیگه ای هم با همین اسم و ایمیل پیش بینی داری، یا شاید این همین بلاگ کامنت یه جا دیگه گذاشتی... خلاصه شما هم بررسی کن. ولی اگه اشتباه از من بوده واقعا شرمنده ام. ببخشید.
فعلا برای شما 2-1 وارد می کنم (تغییر امتیازتون تو جدول از پست پس از بازی بازی با کوئینز پارک رو میتونید مشاهده و بررسی کنید)

این نظر توسط masoud در تاریخ 1348/10/11 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
منم تبریک میگم..برده خیلی شیرینی بود
ایشالا پست قهرمانیو بنویسی

فقط: یه نیگا به پیش بینیا میندازین؟!
ظاهرن من از قلم افتادم!
مذرت تو زحمت میندازم
پاسخ : مسعود جان یک اینکه اگه معذرت خواهی هم لازم باشه از طرف منه.
ولی یه مشکل حاد تر پیش اومده، یادته چند چند پیش بینی کرده بودی؟

این نظر توسط حسين در تاریخ 1348/10/11 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

سلام. من بازي رو كامل ديدم. بد چوري گره خورده بود . گل والنسيا واقعا معركه بود . من رو كه چسبوند به سقف . دخئا هم كه كاملا راه افتاده اگه چشمش نزنيم... اين جوري پيش بريم قبل از بازي تو اتحاد قهرماني مسجل ميشه. البته تو ورزشگاه اونا با برد من سيتي قهرمان شدن خيلي بيشتر حال ميده . فكرش رو بكنين .....

این نظر توسط شهاب غفاریان در تاریخ 1348/10/11 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

بچه ها این هم لینک مستقیم همون هایلایتهاست. تو بخش آدرس مرور گررتون این آدرس رو کپی پیست کنید، شروع می کنه دانلود کردن با هر دانلود منیجری که دارید:
http://videa.hu/static/video/4.756715.1627850

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

دخه آ ترکونده دیگه ایول دیویدشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

سللللللللللللام تبریییییییییییییییییییییییییکشکلک

این نظر توسط m-mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

تبريك به همه برد خيلي خوب بود حيف شد بازي را نديدم اما گزارش راديو هم خيلي حال داد والنسيا مثل هميشه عالي كار كرد دمش گرمشکلک راستي من به جدول پيش بيني اعتراص دارمشکلک
پاسخ : محمد جان اعتراض ها همیشه وارد بوده بگو عزیز جان هر جاش مشکلی داره.
1.به نحوۀ امتیاز بندی اگه مشکل داری که همونطور که قبلا گفتم، تابستون قبل از لیگ جدید نظرات رو بگید، تو جدول فصل بعد شیوۀ امتیاز دهی رو اصلاح کنیم. الآن واقعا نمیشه با توجه به پیش بینیهای انجام شده تا هفتۀ 12 امتیاز بندی رو تغییر داد.
2. ولی اگه اشتباهی در امتیاز شما یا بقیه به وجود اومده، حتما بگو تا من اصلاح کنم. امکان اشتباه من خیلی خیلی زیاده دستی که نتایج رو وارد می کنم خیلی ممکنه یه نتیجه رو اشتباه بزنم یا پیش بینی یکی رو برای نفر بالایی وارد کنم یا ... بنابراین برای شما هم واجبه هر کی پیش بینی خودش رو چک کنه اگه اشتباهی بود بگه من سریعا اصلاح می کنه. مرسی شکلک

این نظر توسط مسعود رونالدو در تاریخ 1348/10/11 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگه ميشه يه كليپ از واكنشهاي دخئا تو اين بازي رو بزاريد

مريشکلک
پاسخ : مسعود جان یه آدرس من تو همین پست کامنت کردم (شهاب غ) باید با موزیلا بشه بازش کرد اگه فلش داری رو کامپیوترت. کلیپش رو هم دارم ولی نمی دونم کجا آپلود کنم همه بتونن وردارن

این نظر توسط mobin در تاریخ 1348/10/11 و 5:35 دقیقه ارسال شده است

faghat heif k jashne ghahremanio to oldtraford nemitonim begirimشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,555
  • بازدید ماه : 2,555
  • بازدید سال : 131,144
  • بازدید کلی : 1,719,186
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2