loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 1339 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (94)




بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir


تاریخ، زمان مسابقه و نحوۀ پوشش

شروع مسابقه دوشنبه 2 آپریل (چهاردهم فروردین)، ساعت 20:00 BST، یا 23:30 به وقت تهران. پخش زنده از Sky Sports. گزارش زندۀ متنی و رادیویی را می توانید از سایت ManUtd.com دنبال کنید.


فرم دو تیم چگونه است؟

یونایتد در فرمی عالی در لیگ است، از ده دیدار گذشته، نه دیدار را برده اند و تنها یک دیدار (برابر چلسی) را مساوی کرده اند. اکنون که قهرمانی در لیگ برتر تنها هدف تیم محسوب می شود، 7 روز مسابقه بین بازیهای تیم میتواند برای آنها سودمند باشد. بلکبرن نیز پس از نتایج متنوع و با افت و خیزی که در ماه مارچ کسب کرد (دو برد، یک تساوی و یک شکست)، اکنون در ردۀ شانزدهم جدول قرار دارد. بلکبرن در پنج بازی گذشته اش در خانه تنها دو بار پیروز شده است و از این رو خیلی در خانه قابل اطمینان نیست.


کی هست و کی نیست؟

با توجه به اینکه مصدومیت جدیدی گزارش نشده است، و تأیید اینکه ریو فردینان پس از احساس گرفتگی کمر، برای بازی با بلکبرن حالش خوب است، سرالکس همان ترکیب و لیست نفرات مشابه بازی با فولام را در اختیار خواهد داشت. نانی علی رغم اینکه جمعه به تمرینات باز می گردد، همچنان این بازی را بازی نخواهد کرد. بلکبرن نیز مدافعانش Gael Givet و Michel Salgado و هافبک خود Vince Grella را در اختیار نخواهد داشت.


دیدار گذشتۀ دو تیم

بلکبرن در دسامبر با یک پیروزی شوکه کنندۀ 3-2 د اولدترافورد برابر یونایتد به سختی مانع این تیم شد. تیم میهمان ابتدا با دو گل از یاکوبو، 2-0 پیش افتاد و علی رغم اینکه یونایتد با دو گل از برباتف به بازی بازگشت، بلکبرن با گل دقایق پایانی Grant Hanley یک پیروزی غیر منتظره را در اولدترافورد کسب کرد.


سرمربی تیم مقابل


پیش از کریسمس، استیو کین، بیش از هر مربی دیگری در لیگ برتر تحت فشار بود. ولی نتایج خوب برابر دیگر تیمهای در خطر سقوط، QPR و Wolves به بلکبرن اجازه داد دا خود را از انتهای جدول تا ردۀ شانزدهم بالا بکشد. سرالکس در نشست خبری خود زبان به تمجید از استیو کین گشود: "نمایش کین به شما نشان می دهد که وقتی شما با قاطعیت به کار خود رسیدگی می کنید و اجازه نمیدهید که مسائل پیرامون روی عملکرد شما تأثیر بگذارد، چگونه می توانید شرایط را تغییر دهید."


ستارۀ بازی

جونیور هویلت Junior Hoilett با سه گلی که در سه دیدار اخیرش برای بلکبرن به ثمر رسانده است، بازیکن برجستۀ بلکبرن محسوب می شود. من جمله دو گل زیبا برابر ولوز. علی رغم اینکه تنها 21 سال دارد، این جوان کانادایی در 26 بازی از 30 بازی این فصل بلکبرن در لیگ، از ابتدا به میدان رفته است.


نقل قولها

"ما می دانیم که کار دشواری پیش روی ما است، ولی جو به سود ما خواهد بود و ما از ابتدای بازی مصمم و مثبت بازی خواهیم کرد"  استیو کین که شانس بلکبرن را برای کسب یک دبل (بردن در بازی رفت و برگشت) برابر یونایتد را سبک سنگین می کند.


حاشیه

ونایتد، پس از اینکه باخت شب جدید سال میلادیشان برابر بلکبرن، تولد هفتاد سالگی فرگوسن را خراب کرد، از این بابت یکی به روورز بدهکار هستند. ولی در بازی دوشنبه موضوع مهمتر، کسب امتیاز برای قهرمانی بیستم است. موقعیت بلکبرن در جدول نیز فشار بازی را مضاعف می کند - آنها پس از شکست در دربی شنبۀ گذشته برابر رقیب ته جدولیشان بولتون، اکنون تنها سه امتیاز با منطقۀ سقوط فاصله دارند.


داور

هاوارد وب روز دوشنبه قضاوت بازی در ایوود پارک را بر عهده خواهد داشت. این مرد اهل یورکشایر جنوبی، که آخرین بار تساوی 3-3 یونایتد برابر چلسی را در استمفورد بریج قضاوت کرده است، در روزهای اخیر بسیار بابت شیوه ای که بازی تاتنهام-بولتون را در به کما رفتن فابریس موامبا مدیریت کرد، مورد ستایش قرار گرفته است.



حریفان چه می کنند؟

منچسترسیتی روز شنبه ساعت 15:00 BST میزبان ساندرلند است و با پیروزی با هر نتیجه ای، موقتا به صدر جدول خواهد رفت.





آمار جالب پیش از بازی از سایت EPLindex

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir

در زیر به ترجمۀ بررسی آماری سایت ELPindex که از آمار شرکت آماری ورزشی OPTA گرفته شده می پردازیم:

بررسی روی مالکیت توپ:
  • اگر دربارۀ یک چیز این مسابقه بتوان با قاطعیت پیش بینی کرد، آن این است که یونایتد مالکیت توپ را بر عهده خواهد داشت. در هفت دیدار گذشتۀ دو تیم از ابتدای فصل 2008/09 Rovers به طور میانگین تنها 34% مالکیت توپ را بر عهده داشته است. حداکثر مالکیت توپ آنها نیز 39 درصد در دیدار اکتبر 2008 بوده است.
  • این فصل تنها منچستر سیتی، سوانسی سیتی و آرسنال پاسهای بیشتری را نسبت به یونایتد به اتمام رسانده اند. از آن طرف نیز تنها تیم استوک سیتی است که پاسهای کمتری را نسبت به بلکبرن به مقصد رسانده است. پاسهای کامل یونایتد که تعدادشان 14082 است، تقریبا دوبرابر پاسهای کامل بلکبرن (7860) است. درصد صحت پاسها نیز 81.7% برای یونایتد و 68.8% برای بلکبرن است.
  • در آمار فردی، داستان به همین منوال است. با در نظر گرفتن بازیکنانی از هر دو سمت که اقلا 200 پاس را ارسال کرده باشند، دقیق ترین ارسال کنندۀ پاس تیم بلکبرن استیون انزونزی Steven N'Zonzi است که 83% پاسهایش به مقصد رسیده اند. هرچند این آمار قابل ستایش است، ولی یونایتد می تواند تیمی را در میدان بفرستد که قابلیت ارسال کردن پاسهایی دقیقتر از این آمار را دارند!! چرا که یونایتد 14 بازیکن دارد که میانگین صحت پاسهایشان بیش از 84 درصد است! که در این بین پل اسکولز با آمار 91% بهترین محسوب می شود.

حملات از جناحین:
  • یونایتد آمار بالای 11 پاس گل از جناحین را در این فصل دارد (که مطابق انتظار تنها با تیمی مثل استوک قابل مقایسه است - مترجم: چون استوک از سه یا چهار بازیکن جناحی عالی برخوردار است و اصولا تاکتیکش حملات از جناحین است با بازیکنانی همچون جرمن پنات، متئو اترینگتون و ...)، در حالی که بلکبرن نیز 35 درصد گلهایشان را با 9 پاس گل از جناحین ساخته اند، درصدی که فقط بولتون و بازهم مطابق انتظار استوک از آنها بهتر است. این آمار نشان می دهد که حملات از جناحین زمین است که می تواند در بازی دوشنبه تعیین کننده باشد.
  • آنتونیو والنسیا و جونیور هویلت دو نفر از روی فرم ترین بازیکنان لیگ برتر هستند. والنسیا در بازی با ولوز با یک گل و دو پاس گل از مصدومیت بازگشت. هویلت نیز در سه بازی اخیرش سه گل به ثمر رسانده است. هر دو بازیکن در فضاهای باز و کناری فوق العاده خطرناک هستند.
  • والنسیا تا کنون 11 پاس گل از قلمرو خود در سمت راست زمین ارسال کرده است که در رتبۀ دوم پس از داوید سیلوا قرار دارد. علی رغم اینکه 9 بازی کمتر از این بازیکن اسپانیایی بازی کرده است و در مقایسه با 2284 دقیقه بازی سیلوا در لیگ برتر، والنسیا تنها در 1479 دقیقه این فصل به میدان رفته است.
  • با این حال جونیور هویلت نیز به جز ویکتور موسس بازیکن ویگان، بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر برای دریبل زدن یار مقابلش تلاش کرده است!! که در این بین از میان 159 تلاشش برای دریبل کردن در 75 مورد موفق بوده است و از این نظر در لیگ برتر بهترین است! حتی از موسس که 72 دریبل موفق از 164 تلاشش داشته است.

تبدیل موقعیتها به گل
  • منچستریونایتد در جلوی دروازه، آماری مهیب و وحشتناک دارند که می تواند تست خوبی برای دفاع تازۀ شکل گرفته و اصلاح شدۀ بلکبرنی باشد که در دو دیدار از سه دیدار گذشته شان Clean Sheet کرده اند. یونایتد در لیگ برتر بیشترین گل را زده است (74) بیشترین شوت در چهارچوب را داشته است (197)، بیشترین دقت شوت در چهارچوب را داشته است (54.4%)، و بالاترین درصد شوتهای در چهارچوب به گل را داشته است (20.4%). آماری ظالمانه!!!
  • این آمار یونایتد می تواند برای تیمی که بیش از هر تیم دیگری در لیگ به جز ولوز گل خورده است دلهره آور باشد. به جز ولوزی که اکنون و البته پس از باخت پنج بر صفرشان برابر همین یونایتدِ قاتل، سه گل بیش از بلکبرن در لیگ برتر دریافت کرده اند
  • به این آمار رونیِ روی فرم و آماده را هم اضافه کنید که در هفت دیدار اخیرش در لیگ، هشت گل به ثمر رسانده است.
  • با این حال تیم بلکبرن نیز در جلوی دروازۀ حریف تیم دست و پا بسته ای نیست. آنها به جز شش تیم بالای جدول، از بقیه تیمهای لیگ گلهای بیشتری به ثمر رسانده اند.
  • که در این بین خرید تابستانی بلکبرن، یاکوبو نقشی بزرگ داشته است. او در برابر ساندرلند چهاردهمین گل فصلش را به ثمر رساند و در رتبۀ پنجم جدول گلزنان این فصل قرار گرفت. درصد تبدیل توپهای او به گل (که 31 درصد است) از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر که بیش از 10 گل به ثمر رسانده است، بیشتر است. در بین بازیکنان زیر ده گل و بالای پنج گل نیز تنها دو بازیکن از یاکوبو بهتر هستند: ایوان کلاسنیچ که 41 درصد توپهایش را به  گل تبدیل کرده است و البته 8 گل زده است. و نفر دیگر به طرز اعجاب آوری، دیمیتار برباتف است که 47 درصد شوتهای این فصلش را به هفت گل زده برای یونایتد تبدیل کرده است.
  • در کل آمار کلی کمی مایل به پیروزی احتمالی تیم میهمان در ایوود پارک اشاره دارد. ولی در بازی رفت هم همین اوضاع بود ولی بلکبرن آمار را برهم زد و اولین پیروزیشان در اولدترافورد را (پس از پیروزی 2-1 در سال 2005 با دو گل مورتن گامست پدرسن) جشن گرفتند.
  • با اینکه آمار کلا به سود یونایتد است، ولی این آمار دربرابر تقابل رودرروی دو تیم در ایوود پارک ارزشی ندارد. پس از بازگشت بلکبرن به لیگ برتر از سال 2001/02، یونایتد تنها دوبار توانسته است با سه امتیاز شهر  بلکبرن را ترک کند! دو پیروزی از 10 دیدار در ایوود پارک کار را بسیار برای یونایتد سخت خواهد کرد و می توان نتیجه گرفت که یونایتد در ایوود پارک کار دشواری برای ادامۀ مسیر قهرمانی پیش رو دارد.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

نه منظورم این بود مثل نظرسنجی دخه آ براش پست بذارین و عوضش کنید...مگه یک ماهه نبود؟

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

پایان مهلت پیش بینی

این نظر توسط CAP VIDIC در تاریخ 1348/10/11 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

MAN UTD3-1rovers

این نظر توسط mj$ در تاریخ 1348/10/11 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

man fek mikonam 2-1 mibarim

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

عوضش کنید دیگهشکلک

این نظر توسط فرامرز رضاخانلو در تاریخ 1348/10/11 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

سلام به نظرمن منچستر۲-بلکبرن۰ میشه

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

اونز برای اولین بار بازیکن ماه منچستر شد.
(اون ماه گرده نه.همون ماهی که معمولا 30 روز داره.هر چند میتونست اون ماه گرده هم بشه.شکلک)

این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

2-1 میزنیم

این نظر توسط اميررضا در تاریخ 1348/10/11 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

بلكبرن 0-3 منچستر یونایتد

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1348/10/11 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

من همش تو ذهنم هست اینجا دیروز کامنت گذاشتم اما نیستش الان شکلک
پاسخ : سلام سهیل برو صفحه دوم کامنتها! برو پایین دکمۀ (دگمۀ؟!) "بعدی" رو بزن شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 779
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,613
  • بازدید ماه : 2,613
  • بازدید سال : 131,202
  • بازدید کلی : 1,719,244
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2