loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 516 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (5)






هشدار فرگوسن: این برد با اختلاف کم، یک هشدار برای ما است
ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir

سرالکس عقیده دارد که برد عصبی کننده (یک بر صفر) برابر فولام یک "بازی فوق العاده" برای مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، چرا که این پیروزی کم جون به عنوان یک زنگ خطر برای ما در بقیۀ مسیر قهرمانی محسوب می شود. او به Sky Sports گفت:
"تمامی مسابقات هر یک به منزلۀ یک نبرد هستند. بازی امروز یک مثال عالی بود. یک بازی فوق العاده برای ما که به ما (و جوانان ما) دقیقا نشان داد که ما بقی راه قهرمانی تا چه اندازه دشوار است. تیمها در ادامۀ فصل خواهند جنگید و نبرد خواهند کرد، تلاش می کنند تا سالم بمانند، آنها در هیچ بازی جلوی یونایتد "برۀ آمادۀ سر بریدن" نخواهند بود. چرا که آنها دوست ندارند یک تیم شکست خورده به نظر بیایند."
"فولام امشب تلاش قابل ستایشی نشان داد. آنها تیم بسیار با تجربه ای بودند و نفوذ به لایه های آنها بسیار دشوار بود. وقتی یک تیم کاملا عقب بازی می کند، دیگر مهم نیست که اعضایش یازده نفر لوله کش باشند، نجار باشند یا یازده فوتبالیست!! نفوذ به هنچنین تیمی دشوار است. کار ما برای به پایان بردن این بازی و آسوده کردن خیالمان کافی بود ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم و نتوانستیم کار را زودتر تمام کنیم و داشتیم سزای این اشتباه را هم آخر بازی می دیدیم."
"من فکر می کنم که ما یک ادعای واضح برای هند در نیمۀ اول داشتیم، شاید (فرد خاطی) به مهاجم نزدیک بود (و فرصت تصمیم گیری نداشت) ولی به هر حال یک ادعا بود و اورا فکر می کرد که در حالی که توپ را به داخل محوطه می برد، راه توپ با دست سد شد و موقعیت سلب شد."
"شاید داور هم به آن فکر کرده باشد، ولی کاریک مچ مورفی را زد. ولی ما لیاقت این شانس (و عدم اعلام پنالتی) را داشتیم. چرا که تا 15 دقیقۀ پایانی کاملا بازی را در اختیار داشتیم."
سرالکس همچنین به خستگی تیمش علی رغم یک هفتۀ بدون بازی اشاره کرد و در ضمن نقش سه بازیکن را در این پیروزی مهم پررنگتر دانست:
"نتیجۀ بازی امشب و کسب سه امتیاز، چیزی بود که ما به دنبالش بودیم. فکر می کنم که برای حدود یک ساعت ما خیلی خوب بازی کردیم. پاسکاریها سریع و با برنامه بود، و ما چند موقعیت خوب هم خلق کردیم که فولام از پس آنها برآمد."
"نمایش خوبی در دفاع داشت فولام. همیشه بازی کردن با تیمهایی که عقب زمین در دفاع خودشان می مانند دشوار است، آنها همیشه چیزی (از قوای جسمانی) برای آخر بازی خواهند داشت و فولام نیز طبیعتا در 15 دقیقۀ پایانی بیشتر از موجودی ما (انرژی) داشت. کمی خستگی در بازی ما پدیدار گشت و و ما مالکیت مطلق توپ را از دست دادیم. آنها از همین نکته استفاده کردند و ضد حملات بسیاری را از این توپ لو دادنهای ما ترتیب دادند."
"آنتونیو والنسیا و جانی اونز بهترین بازیکنان ما بودند. رافائل نیز همچنین "بسیار بسیار" خوب عمل کرد. من فکر می کنم که بازیکنی مثل والنسیا، یک استعداد درخشان محسوب می شود. در واقع برخی مردم او را دست کم می گیرند. ولی ما نه. این همان دلیلی است که ما او را خریدیم. وقتی او برگشته است و در این فرم خوب است، به ما بخت زیادی (برای قهرمانی) می دهد."
فرگوسن نیز پس از تعویض فردیناند در شرایطی که بازی متعادل بود و امکان ایجاد خطر روی دروازۀ یونایتد بود، دربارۀ مصدومیت این بازیکن گفت که نباید جدی باشد:
"ریو کمی پشتش سفت شده بود. گاه و بی گاه همونطور که شما می دونید گاهی کمرش می گیرد. بنابراین ما اسمالینگ را به عنوان یک جایگزین مطمئن به جای او به بازی فرستادیم."
"اگر ریو دربازی می ماند هم می توانست تا پایان بازی دوام بیاورد، ولی آنوقت دیگر دو هفته ای ما نمی توانستیم از او استفاده کنیم. بنابراین من فکر می کنم که ما درستترین کاررا در بهترین زمان انجام دادیم."





احساس آسودگی جانی اونز پس از یک برد دشوار
ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir

جانی اونز قبول دارد که یونایتد در پیروزی یک بر صفر برابر فولام در بهترین فرمش نبود، ولی می گوید مسئله ای که اهمیت دارد، پیروزی در این بازی است. او که پاس گل وین رونی را مهیا کرد، به Sky Sports و MUTV می گوید:
"نتیجه ای فوق العاده برای ما است، ولی ما کمی از نمایشمان ناامید هستیم. ما دوست داشتیم که گلهای بیشتری به ثمر برسانیم، ولی وقتی به بازی نگاه می کنیم، باید از حفظ این سه امتیاز خرسند باشیم. به ویژه اینکه نمایش ما در سطح استاندارد همیشگی مان نبود."
"اوضاع در لحظات پایانی کمی عصبی کننده پیش رفت - ما کمی ضربه آزاد تقدیم حریف کردیم و فشار را روی خودمان اضافه کردیم."
"هواداران کمی بی قرار شده بودند و شما می توانستید این موضوع را در جو ورزشگاه حس کنید. شاید ما احتیاج داشتیم که کمی خونسرد باشیم و به جای پاسهای دشوار، پاسهای آسانتر و ساده تر را انتخاب کنیم. ولی ما در موقعیتی که گرفتار شده بودیم، به خوبی دفاع کردیم و ذره ذره تا یک پیروزی که ما را دوباره به صدر جدول رساند، پیش رفتیم."
دربارۀ پنالتی کاریک روی مورفی در لحظات پایانی که داور عقیده ای به آن نداشت نیز اونز می گوید:
"ما یک نگاه سریع به داور می اندازیم، ولی او اعلام کرد که اعتقادی به پنالتی ندارد. من دوباره آن صحنه را ندیدم ولی می توانست پنالتی اعلام شود."
اونز دربارۀ تأثیر پیروزی در قهرمانی در 8 بازی مانده به پایان لیگ می گوید:
"ما تنها باید بر بازی خودمان و جمع کردن تمامی امتیازات تمرکز کنیم. رکورد خارج از خانۀ ما که فوق العاده بوده است، در خانه نیز همه انتظار داریم که سه امتیاز را به دست بیاوریم."




لذت گیگز از رسیدن به صدر جدول
ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir

رایان گیگز از رسیدن به صدر جدول احساس عالی دارد و احساس می کند که بردهایی یک بر صفر، مانند این برد برابر فولام می توانند اهمیتشان را بعدها نشان دهند. او به MUTV می گوید:
"از الآن تا آخر فصل احتمال اینکه شما نتایج 1-0 کسب کنید افزایش می یابد. اگر ما در آخرین دقیقه گل به ثمر می رساندیم، همگی خوشحال می بودیم. ولی با این وضعیتی که بازی به پایان رسید، با یک بازی متزلزل و عدم توانایی در حفظ توپ، همه کمی نا امید هستند. که اللته به حق هم هست چرا که همه می دانند ما چه توانایی ای داریم. ولی به هر حال ما از کسب سه امتیاز خرسندیم."
گیگز همچنین از غلبۀ یونایتد بر سیتی در رسیدن به صدر جدول خوشحال است:
"فرم ما بسیار خوب بوده است. شاید این امر هم یک دلیل باشد که بازی امشب علی رغم فرم خوب ما موجب وحشتزدگی ما شد."
"گام دشواری بود ولی ما می دانستیم که باید این کار را انجام دهیم. باید سیتی را در صدر جدول می گرفتیم. ما بازیهای دشواری داشتیم که از پس آنها بر آمده بودیم و اکنون در این مقطع ما می توانیم خط پایان این ماراتن را ببینیم. و امیدوارم که بتوانیم این مأموریت را تا پایان به انجام برسانیم. به عنوان یک فوتبالیست، شما می خواهید که با قرار گرفتن در این شرایط رقابت بر سر قهرمانی ها قرار بگیرید و از آنها لذت ببرید. و من مطمئنم که هنوز راه قهرمانی هموار نشده و پیچ و خمهای بیشتری در این مسیر انتظار ما را می کشد."
در مورد پنالتی مشکوک روی دنی مورفی توسط مایکل کریک نیز گیگز با داور مسابقه مایکل اولیور هم عقیده است:
"من دقیقا پشت سر داور بودم و (از زاویه ای که داور صحنه را میدید) در آن لحظه به نظرم نیامد که آن صحنه پنالتی بوده باشد. شاید با دیدن صحنه های آهسته میشد نتیجه گرفت که پنالتی بوده است. ولی خوب ما اینجا در برابر نیوکاسل نیز پنالتی ای به ضررمان گرفته شد که پنالتی نبود (این به آن در)."


نمرات بازیکنان از نظر سایت Menmedia:
دخیا 8
رافائل 7
اونز 7
اورا 7
فردیناند 8
یانگ 9
گیگز 8
کریک 7
والنسیا 9
رونی 7
ولبک 6
اسمالینگ و اسکولز و هرناندز 6

به محض اینکه سایت خوب Bleacherreport بذاره بررسی عملکرد رو، سعی می کنم ترجمه کنم.




بررسی عملکرد بازیکنان از نظر سایت thebusbybabes
ترجمۀ اختصاصی manchester-United.ir

داوید دخیا - 7.5: خیلی خوب عمل کرد. خیلی فرصتی برای واکنشهای در سطح جهانی برای او فراهم نشد، ولی روی سانترها، چه کوتاه و چه بلند، بسیار خوب عمل کرد و آنها را جمع کرد. در صحنه هایی با مهار خوب و عدم بازگرداندن توپ (مهار دو ضرب) باعث جلوگیری از فشار روی مدافعانش شد. حالا او با هر بازی در حال پیشرفت است. دیدن نمایش های او موجب سرگرمی و لذت است.
رافائل - 7: Frei بازیکن فولام را کاملا خنثی کرده بود. هرگاه فرصت داشت به جلو یورش می برد. او و والسنیا وقتی در سمت راست با هم جفت می شوند، بسیار عالی عمل می کنند.
جانی اونز - 8: به بهتر شدن ادامه می دهد. یک هفته پس از اولین گلش برای یونایتد در پیروزی 5-0 برابر ولوز، امشب نیز پاس گل وین رونی را مهیا کرد. عالی در حفظ توپ، مسلط در هوا و سخت و محکم در تکلها.
ریو فردیناند - 7.5: یک نمایش خوب دیگر. او و اونز خیلی خوب با یکدیگر کار می کنند. پاسکاری های او عالی بود، همانچیزی که لازمۀ برحه ای از بازی بود که ما غالب بر میدان بودیم. وقتی که اواخر بازی به دلیل گرفتگی کمر زمین را ترک کرد، جای خالیش واقعا احساس می شد. از آن لحظه اشتباهات یونایتد شروع شد.
پاتریس اورا - 7: هی... من فکر می کردم که او دیشب خیلی خوب عمل کرد. شاید همانقدر خوب دفاع کرد که در طول فصل دفاع کرده بود. به جلو حمله می کرد و به خوبی با اشلی یانگ هماهنگ بود. ولی با این حال یکی دو خطای مغزی (اشتباه در تصمیم گیریها) از او در نیمۀ دوم سرزد. به عنوان مثال در یک صحنه فرصت خوبی برای شوت زدن با پای راستش داشت که در عوض خواست یک حرکت پا (فریب دادن مدافع روبرو) انجام دهد که به طرز عجیب و غریبی توپ به مدافع حریف رسید.
آنتونیو والنسیا - 7.5: همواره یک خطر محسوب می شود. قدرت او در تاختن به یار مقابلش همواره موجب ایجاد خطر می شود. روی سانترهای او نیز همواره می توان حساب باز کرد. خیلی خوب میشود اگر ببینیم که او بازی خوبش را با به ثمر رساندن گل نیز توأم کند و او یک موقعیت خوب را نیز دیشب در همین راستا به ثمر نرساند.
مایکل کریک - 7: بازی خوبی داشت. یک بازی خیلی عالی با در نظر گرفتن این مسئله که او کمکی از جانب گیگز نداشت. در حالی که به وضوح پای دنی مورفی را زده بود، از یک ضربۀ پنالتی واضح قصر در رفت. (من به وضوح در تصاویر آهسته دیدم که او پای مورفی را زد، نه توپ را).
رایان گیگز - 4.5: نه چندان خوب. چند پاس ضعیف بی دقت از جانب او در زمانهایی باعث می شد که سرعت تیمی یونایتد گرفته شود و مالکیت توپ از دست برود. روی یک تکل بی پروا یک کارد زرد دریافت کرد. با یک پاس زیبا والنسیا را به خوبی راه انداخت ولی در مابقی بازی بسیار پایینتر از حد استاندارد خودش بود.
اشلی یانگ - 7.5: در کنار والنسیا، بهترین حمله کننده های یونایتد بودند. سانتر او بود که به گل منجر شد. هنچنین دو موقعیت گلزنی نیز داشت. یکیش یک شوت پیچدار زیبا که به خوبی با یک واکنش خوب دفع شد. و یکی دیگر، یک شوت سرضرب که تکنیک خوب او را به نمایش گذاشت.
دنی ولبک - 5: بسیار دورتر از فرم خوبش. نتوانست روی توپ مسلط باشد، تأثیر کمی روی بازی داشت. از آن استارتهای عالیش و هیچ یک از دریبلهای زیبایش در این بازی خبری نبود. و نه از همکاری خوب این فصلش با رونی نیز در این بازی خبری نبود.
وین رونی - 7: عالی که نه، ولی باز هم او بود که گل برتری را به ثمر رساند. توانایی تأثیر بر بازی، بدون خوب بازی کردن، این ویژگی مهاجمان خوب دنیاست. این وجه تمایز با تیمهایی همچون چلسی و لیورپول است.
تعویضیها:
خاویر هرناندز - 5.5: مجبور بود بیشترین زمان حضورش در زمین را تنها بازی کند، که این شیوه، شیوه ای نیست که به بازی او بخورد.
پل اسکولز - 6: به حفظ توپ و نگاه داشتن مالکیت توپ کمک کرد. کار خارق العاده ای نکرد، ولی خوب در آن برحه از بازی هم یونایتد به کار خارق العاده نیاز نداشت.
کریس اسمالینگ - 6: خوب عمل کرد، ولی به هر حال جای نمایش خونسرد ریو وقتی اسمالینگ جای او به زمین آمد، در زمین حس می شد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

dame evans garm !

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

دم سررایان گرم منم اون پنالتی بازی با نیوکاسل بدجوری اعصابمو خورد کرده بود

این نظر توسط SADEGHMS در تاریخ 1348/10/11 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

نیست.شایدwww.farsisubtitle.comبزاره

این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

سلام.کسی میتونه زیرنویس فیلم Looking.For.Eric.2009 رو برام گیربیاره یا انجام بده هرچی تو نت میگردم پیدا نمیکنم شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,020
  • بازدید ماه : 2,020
  • بازدید سال : 130,609
  • بازدید کلی : 1,718,651
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2