loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 250 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (3)

 

Man United   2

Nani (69), Hernandez (72)

Reading   1

McAnuff (81)

Monday 18 February Old Trafford | Attendance: TBC

نیمۀ اول تا نانی نیومده بود تو قشنگ خواب خواب بودم با صدای این گزارشگره اسماعیلی! چقدر آمار گفتی مرد بترکی هی! تازه یه بار کم بود، دویست بار اینکه ما فولام رو هر وقت بردیم قهرمان شدیم یا مکدرموت فلان سال بهترین مربی فلان خراب آباد شده رو گفت! فکر کنم دفترچه یادداشتش از این سیمیا بود هی ورق میزد آخر دو باره میرسید اولش نیشخند
چلسی که عرضۀ بردن میدلزبرو تو ریورساید رو نداره! ولی ما منتظریم که هر کی بیاد جلو سلاخیش کنیم!!!


اما جدول پیش بینی و نتایجش:
خودم 1 امتیاز گرفتم اصلا حوصله نطق کردن درباره جدول ندارم نیشخند


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ سی و نهم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/12/02 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

بابا من به این علی گفتم که دو تا گل رو زدن !
حالا تموم! عقب میکشن !
انگار بی حوصله میشن! !!!!!

یا شاید خیالشون یهو راحت میشه!

گفت نه ! پیش بین ت الان درست در میاد ! این بار 7 امتیازو گرفتی!

شاید 4تا گل هم بزنیم!
گفتم دلت خوشه ها !
حالا ببین!
ببین چطور بی خیال شدن و حمله نمیکنن و انگار دارن وقت میگذرونن!

هی داد میزدم تورو خدا گل نخورین!
تو رو خدا یک گل دیگه بزنین!

گفتم اینا که نمیدونن من چی پیش بینی کردم!
اینا خبر ندارن ما مسابقه گذاشتیم!


(اگه میدونستن حتما تلاش میکردن نه؟؟شکلک )
پاسخ : شکلک
بد فکری هم نیستا!! شکلک
به سایت باشگاه میگم که ما مسابقه داریم، مثلا بزنیم تو کار تبانی ها و match fixing های میلیون دلاری! شکلک
یهو مثلا با اونز تبانی کنیم 4 تا بزنه تو گل خودمون 5 میلیون دلار شرط بندی کنیم بعد تابلو شیم تیم بره دسته دو ما هم 10سال بریم زندان 40 سال از شغلهای دولتی خلع بشیم .... شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/12/01 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

تحلیلم قبل از بازی برای خودم:
با توجه به این که بازیکن ها خسته ن فکر نکنم بیشتر از 2 تا بزنیم.به احتمال زیاد یه گل هم میخوریم چون ردینگ از اون تیم هایی که خوب گل میزنه(البته اگه دفاعمون مثل اول فصل بود 3 گل).پس بگم 2-1 میبریم.
----------------
پیش بینی که ثبت کردم:2-0
الان فهمیدم فشار درس چیه!علاوه بر این که کمرشکنه مغز رو هم دچار مشکل میکنه!شکلک
پاسخ : مگه با کتابا روپایی میزنی که فشارش میگی مکر شکنه شکلک
پس چی فکر کردی حالا یه ماه دیگه اسم خودت هم یادت میره شکلک
برو بشین 4 تا تست بزن شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/12/01 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

بـــــــــــازم؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
پاسخ : شکلک
بازم چی؟! اینکه هفت امتیاز نشد؟


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 128,834
  • بازدید کلی : 1,716,876
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2