loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 231 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (4)

Robin van Persie celebrates after scoring inside the first minute against West Ham United at Old Trafford

Man United   1

van Persie (1)

West Ham   0

Wednesday 28 November Old Trafford | Attendance: 75,572

 شرمنده بابت تأخیر در اعلام نتایج این هفته! کلین شیت هم مبارک! این سیتی هم چسبونده به ما داره میاد لعنتی!

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
 عملا فقط دو نفر درست گفتن، پویا و روح الله! البته میلاد ویدیچ هم اول فصل همه بازیها رو 1-0 پیش بینی کرده بود شانسی درست شد نیشخند


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ بیست و یکم-کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/11 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد
باز میرم سراغ اصل مطلب
!
در مورد امتیازها به عنوان مثال عرض کنم که:
جدول اینطور پایه ریزی میشه که اشخاصی که در این موارد جواب صحیح دادن امتیازش رو هم می گیرن
(من از اطلاعات جدول فعلی استفاده میکنم با اجازه تون)

تشخیص تیم برنده3
تفاضل گل 4
گل یکی از تیمها 1
عدم پیش بینی 0
پیش بینی غلط 1-
حالا تو اون کادرهایی که مربوط به تعداد پاسخ های صحیح هست امتیاز مربوط به گزینه های صحیح نوشته میشه و تو جاهایی که اشتباه گفته 0 زده میشه و ..
از طریق جمع اونا شخص امتیازش رو تو قسمت "امتیاز این بازی" میبینه!

الان که قضیه تفاضل گل مشخص شد دیگه زیاد فرق نمیکنه!شکلک
حالا اگه تونسم شکل جدول رو ارسال میکنم!


شکل جدول که هیجان داره و من ازش ایراد نگرفتم
فقط چیزی که هست هربار باز اشتباه میخونم!شکلک

متشکرم
با آرزوی موفقیت
پاسخ : سلام! خیلی دقیق فهمیدم منظورتونو مرسی...به قول خودتون قضیه تفاضل گل که حل شد دیگه فرقی نمی کنه. فقط حجم امتیازات بزرگتر میشه... رتبه بندی نهایی تو هر بازی به هیچ وجه تفاوت نمی کنه..مگه نسبت امتیازها مشکل داشته باشه (مثلا به نظر شما پیش بینی صحیح 7 کمش باشه یا مثلا 7 زیاد باشه باید بشه 5 مثلا) که اونا رو می شه جداگانه برای فصل بعد بررسی کرد تصحیح کرد.... در کل باز پیشنهادی بود حتما برای جدول فصل بعد بگید... مخصوصا توی این نسبت امتیازها...
این حرفی که شما میگید هم دقیقا مثل اینه که فقط نسبت امتیازها رو تغییر بدیم (که صد البته توی رتبه بندی کلی آخر فصل تأثیر داره و باید عادلانه تعیین بشه...)
خیلی ممنون از ریزبینیتون شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/11 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

با سلام دوباره!
سریع میرم سر اصل مطلب تا وقت کشی نشه!شکلک
چرا باید کسی که تفاضل گل رو درست گفته باشه تیم برنده رو هم درست گفته باشه؟
فرض کنین کسی گفته منچستر 4 و رقیب 2
اگه رقیب 2-0 ببره و یا رقیب 4-2 ببره آیا تفاضل گل تغییر میکنه؟؟ اما تیم برنده چی؟؟
( جواب شما در صورتی هم درسته البته! اگه همیشه تعداد گل منچستر مرجع باشه!)

در مورد جمع امتیازات هم من منظورم این بود یک امتیاز خاص نه اینکه فقط یک امتیاز!
توو جدول فعلی شخصی که تیم برنده رو درست بگه 3امتیاز و تعداد گل یک تیم یک امتیاز ولی کسی که هردو رو درست بگه 3/5 امتیاز خواهد گرفت.
من میخواسم اینجوری نباشهشکلک
تا امتیاز راحت تر و شفاف تر محاسبه بشه

مطرح شدن اطلاعات اضافی و تعداد پاسخ های صحیح بد نیست اما چون پیشنهاد من تغییر جدول به صورت ذکر شده در بالا بودشکلک
اینطور گفتم تا حجمش کمتر بشه!

ممنوون از شما
موفق باشین
پاسخ : نه دیگه تفاضل تعریفش گل ما منهای گل حریفه... برد 4-2 میشه تفاضل مثبت دو ولی باخت 4-2 میشه تفاضل منفی دو! برابر نیستن شکلک
---------------------
من درست متوجه منظور شما از امتیازها نمی شم. اتفاقا شفافتر شدن امتیازها هدف اصلی ما است. از قضا پارسال ما این مورد سه و نیم امتیازی رو تو جدول نداشتیم ولی بچه ها گوشزد کردن که این امتیاز باید اضافه بشه تا عادلانه تر بشه ما هم دیدیم منطقیه. اضافه کردیم. الآن شما هم هرجور که فکر می کنید عادلانه تره حتما بگید ما بررسی می کنیم از سال دیگه حتما اعمال می کنیم. ولی من ایدۀ جدیدی ندارم. شما دقیقا میگید امتیاز دهی چه طور باید باشه؟
با جزئیات ذکر کنید اگر براتون مقدور بود. یعنی مورد و امتیاز هر مورد رو که مد نظرتونه همه رو این جا تو نظرات بگید. تا من بررسی کنم و جواب بدم شکلک
---------------
اون سایز جدول هم فکر نمی کنم بشه کوچیکترش کرد. درضمن همین مثل جدول لیگ برتر بمونه بیشتر هیجان داره شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/10 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

راستی یه سوال!
قبل این که سوالمو بگم تو پرانتز اینم بگم که: واای ! جدول چقد دیر به روز شد!

اما سوال:
اگه یکی هم تیم برنده رو درست بگه و هم اختلاف گل چرا فقط امتیاز یکی از این دو تا بهش تعلق میگیره؟؟
می دونم اون 4 امتیاز یعنی امتیاز بیشتر که مربوط به تشخیص تیم برنده هست بهش تعلق میگیره ولی ببخشید که اینو میگم ! فکر نمی کنین جدول کمی ایراد داره!!؟
بازم ببخشید که میگم!
من فکر میکنم اگه برای هر ویژگی و پیش بینی که ممکنه اتفاق بیفته یه امتیاز خاص گذاشته بشه و بعد در کل یه مجموع امتیاز که همون امتیاز شخص از این بازی هست از طریق جمع زدن این ها (امتیاز خاص هر ویژگی مثل تفاضل گل و تشخیص تیم برنده ) بدست بیاد و نوشته شه شاید بهتر باشه!
من بار اول که اومدم و جدول رو دیدم نتونسم بفهممش!
میدونم ایراد از من شاید بوده ولی فکر میکنم زیاد لازم نیست که تعداد پیش بینی صحیح و یا تعداد تفاضل گل مشخص بشه!
همین که امتیاز شخص تا قبل بازی نوشته شده کافیه و اون قسمت اگه امتیاز شخص از همون بازی نوشته شه شاید بهتر باشه!
شرمنده خیلیی ی ی طولانی شد
موفق باشین
پاسخ : جدول که شرمنده سعی میکنم از این به بعد همون شبش به روز بشه.
جواب سؤالتون:
1- کسی که تفاضل رو درست بگه، حتما تیم برنده رو هم درست گفته! در واقع پیش بینی صحیح تیم برنده زیر مجموعه ای از درست گفتن تفاضل هست. برای همین همیشه این دو با هم همراهند و لازم نیست امتیاز بیشتری بهش تعلق بگیره. ولی پیش بینی صحیح تیم برنده و تعداد گل یک تیم لزوما همیشه با هم همراه نیستن، برای همین بهش امتیاز جداگانه تعلق گرفته. امیدوارم واضح توضیح داده باشم.
2- اونجوری که شما میگین هر کی برای هر بخش یک امتیاز داشته باشه و هر هفته جمع این امتیازات رو دریافت کنه رو هم قبلا کامل فصل قبل با بچه ها بررسی کردیم، تفاوتی تو رتبه بندی بچه ها ایجاد نمی شه، فقط فرقش اینه که الآن کسی که کامل پیش بینی درست گفته، 7 امتیاز میگیره، ولی اونجوری کسی که کامل پیش بینی درست بگه، 7+4+3.5+3+1 یا به عبارتی 18/5 امتیاز میگیره.... هیچ فرقی تو رتبه های جدول به وجود نمی آد فقط حجم امتیازها بزرگتر میشه. از این نظر خیالتون تخت شکلک
3- اون اطلاعات جدول هم که گفتید نمایش داده نشه، من از خدامه حجم جدول کمتر میشه شکلک
ولی خوب می خواستم فرمش مثل فرم جدول لیگ برتر حفظ بشه! که مثلا تعداد برد و باخت و مساوی رو هم توش مینویسن... یه خورده هم برای شفاف سازی پیش بچه ها فکر می کنم بهتر باشه که ذکر بشه. البته باز اگر ببینم بچه ها همه نظر شما رو دارند، منم از خدامه که هر بار این اطلاعات اضافه رو ذکر نکنم و فقط امتیاز قبل بازی، امتیاز بازی و امتیاز بعد بازی رو توی جدول بیارم و کلی از حجم بزرگ جدول کم بشه... شکلک
4- خواهش می کنم هر ابهامی توی جدول هست حتما همیشه بیان کنید چون گاهی شده که اشتباه من بوده و برای همون فصل یا جدول فصول بعد تصحیحش کردیم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/10 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

واای
جه کیفی کردم وقتی دیدم دقیقه یک گل زدیم و این یعنی این که قبل گل خوردن, گل زدیم

واای چه حس خوبی بود
ممنووونم یونایتد انتقاد پذیرشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,028
  • بازدید ماه : 2,028
  • بازدید سال : 130,617
  • بازدید کلی : 1,718,659
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2