loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 823 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (9)

1

پول اسکولز که در مدت ۱۸ سال حضورش برای منچستر یونایتد به عنوان هافبک در بسیاری از موفقیت‌ها نقش داشته است اعلام کرد به ترکیب کنونی تیم برای کسب جام‌ها امید بسیاری دارد...

متن کامل در ادامه مطلب

 

محمد مقدسي بازدید : 243 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (6)

قرارداد ولبک کلورلی را هیجان زده میکند

بعد از اینکه چندی پیش دنی ولبک قراردادش را با باشگاه تمدید کرد،تام کلورلی میگوید او منتظر سپری کردن سال های زیادی با هم تیمی و دوست صمیمی اش در الدترافورد است.

ولبک و کلورلی از زمان پیوستن به باشگاه هردو با هم مرحله به مرحله در رده های سنی باشگاه از بچگی پیشرفت کردند و در سال گذشته قدم بزرگی هم برای باشگاه و هم برای کشور برداشتند.

کلورلی که خودش در اکتبر گذشته قراردادش را 4 سال تمدید کرد،از اینکه میبیند میتواند برای مدت زیادی با دنی ولبک بازی کند خوشحال است و تاکید کرد که دنی یکی از کامل ترین بازیکنان این نسل رویایی باشگاه است.

کلورلی به "اینساید یونایتد" گفت:دیدن تمدید قرارداد دنی ولبک عالی بود.این یک انگیزه خیلی زیاد برای ما است.او یک بازیکن فوق العاده است و کسی است که رییس ایمان زیادی به او دارد.

ما با هم از رده های سنی بالا آمده ایم - ما همدیگر را به خوبی میشناسیم و میدانیم که هریک چطور بازی میکنیم و خوشبختانه میتوانیم سال های بیشتری در کنار هم بازی کنیم.ما فصل قبل بازی های خوبی کنار هم داشتیم اما من در مواقع مختلف مصدوم شدم و فرصت ها را برای بازی کنار دنی از دست دادم .خوشبختانه این فصل متفاوت خواهد بود.

دنی یک مهاجم کلاس بالا است و من فکر میکنم که میتواند کارهای بزرگی برای یونایتد و انگلستان انجام دهد.

کلورلی امیدوار است که به روند خوب این فصل خود ادامه دهد و او بعد از اینکه فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست در لیگ قهرمانان بازی کند، از اینکه نهایتا این فرصت را به دست آورد تا در لیگ قهرمانان بازی کند بسیار خوشحال است.

تامی افزود : نحوه مصدومیت هایم در فصل پیش به این معنا بود که من یک بازی هم نمیتوانستم در لیگ قهرمانان بازی کنم.بازی در این لیگ یک نقطه اوج دیگر در دوران بازی من خواهد بود.

خوشبختانه ما میتوانیم خیلی بهتر از فصل قبل کار کنیم - این چیزی است که در زهن ما قرار گرفته - تیم ما دارای یک ترکیب پر از برنده است بنابراین حذف از مرحله گروهی بازیکنان را خیلی رنج داد.

مثل همیشه ما میریم تا در هر تورنمنتی که درش حضور داریم برنده باشیم.

ون پرسی بهترین بازیکن بازی با ساوثهمپتون

رابین ون پرسی در نظرسنجی سایت رسمی باشگاه از هواداران توانست با جمع کردن حدود 70 درصد آرا بهترین بازیکن زمین شود و اسکولزی که به زمین بازی آمد و روند بازی را عوض کرد با 19 درصد نفر دوم شد و والنسیا و رافایل هم نفرات سوم و چهارم شدند.

سایت رسمی باشگاه این افتخار را به رابین ونپرسی تبریک میگوید.

Michael Carrick

بازی های ملی :

25 نفر از منچستری ها در تیم ملی به سر میبرند.

کلورلی ، ولبک و کریک در تیم ملی انگلستان حضور دارند و باید با تیم های اوکراین و مولدوا بازی کنند.جانی ایوانز به ترکیب تیم ایرلند شمالی بازگشته و باید با تیم های روسیه و لوگرامبرگ بازی کند.پاتریس اورا هم برای بازی با تیم های فنلاند و بلاروس به تیم ملی فرانسه دعوت شده.رابین ون پرسی (هلند)،نانی (پرتغال) و جاشو کینگ که توانسته به تیم ملی بزرگسالان نروژ راه پیدا کند، در مقدماتی جام جهانی 2014 حضور خواهند داشت.آندرس لیندگارد باید تا شنبه صبر کند تا تیمش به مصاف چک برود.

سفر های طولانی تری هم برای بعضی از بازیکنان در آستانه بازی با ویگان وجود دارد. شینجی کاگاوا باید در تیم ملی ژاپن بازی کند و آنتونیو والنسیا در تیم اکوادور خواهد بود و حاویر هرناندز هم باید به تیم ملی مکزیک برود.

در رده های سنی پایین تر هم بن آموس در ترکیب تیم زیر 21 ساله های استوارت پیرس برای بازی با نروژ و آذربایجان حضور دارد اما چهار بازیکن جوان هم در رده سنی زیر 19 سال بازی خواهند کرد:جانی سادرلند،نیک پاول،تایلر بلکت و جک برمبی.

ده هیا (زیر 21 ساله های اسپانیا)،رابی بردی(زیر 21 ساله های ایرلند)،مارنیک ورمیجل(زیر 21 ساله های نروژ)،به به (زیر 21 ساله های پرتغال)،فردریک وسلی (زیر 20 ساله های سوییس)،تام لورنس (زیر 19 سالهای ولز) و چارین اکنگامنه( زیر 19 ساله های بلژیک).درن فلچر هم همراه تیم اسکاتلند سفر کرده و با آنها تمرین میکند اما به طور رسمی در لیست تیم نیست و نمیتواند بازی کند.

مایکل اوون با قراردادی یک ساله به تیم استوک سیتی پیوست. این در حالی بود که باشگاه لیورپول هم به شدت خواهان اوون بود. همه ما در منچستر برای او آرزوی موفقیت داریم.

 

امير بازدید : 568 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (10)

یونایتد که در این فصل لیگ قهرمانان با گالاتاسراي، براگا و کلوژ هم‌گروه شده است ساعاتی قبل لیست بازیکنان خود برای این رقابت ها را اعلام کرد . نکته جالب حضور درن فلچر در این لیست است.


دروازه‌بان‌ها: داويد دخئا، آندرس ليندگارد، سام جانستن*

مدافعان: رافائل داسيلوا، پاتريس اورا، فيل جونز، ريو فرديناند، جاني ايونز، کريس اسمالينگ، نمانيا ويديچ، الکساندر باتنر، مايکل کين*

هافبک‌ها: آنتونيو والنسيا، اندرسون، رايان گيگز، مايکل کريک، ناني، اشلي يانگ، پل اسکولز، تام کلورلي، دارن فلچر، نيک پاول، لارن کول*، جس لينگارد*، مارنيک ورميل*، رايان تانيکليف*

مهاجمان: وين روني، چيچاريتو، دني ولبک، روبين ون‌پرسي، شينجي کاگاوا، فدريکو ماکدا*، جاش کينگ*

بازيکنان ليست B با * مشخص شده اند.

امير بازدید : 1181 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (200)

 

 

خیلی مهم

سلام به همه کاربر های عزیز بهترین تیم دنیا ! این پست شاید یکی از مهم ترین پست های این سایت تا به حال باشه !! در واقع می تونه باعث تغییرات خیلی زیادی بشه و مسیر اینجا رو تغییر بده !! بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب . 

اول یه توضیح در مورد این قالب جدید می دم ! این قالب فعلآ موقته ! چون قالب قبلی خراب شده بود تصمیم گرفتم چند روزی این قالب بمونه . پس این قالب دائمی نیست .

اما علت اصلی این پست ! روزی که این بلاگ رو تاسیس کردیم باورمون نمی شد روزی به این حد و اندازه برسه ! بدون شک وجود همه ی شما دوستای عزیز باعث این پیشرفت چشم گیر شد ! بعد از یک سری صحبت ها تصمیم به خرید هاست گرفتیم . برای دوستانی که از هاست اطلاعی ندارن این توضیح رو بدم : با خرید هاست ما به طور کامل حرفه ای میشیم ! در واقع دیگه هر کاری بخوایم می تونیم انجام بدیم . می تونیم کلی امکانات به سایت اضافه کنیم ! ظاهر سایت رو از این رو به اون رو کنیم ! کلی مزیت داره ! به طور مثال سایت گل ! یه چیزی شبیه به اون اما فقط برای هوادارای منچستر ! چند مشکل سر راه وجود داره ! یکیش خرج این کار هست ! با توجه به برآورد های انجام شده این کار حدود 260 هزار تومن خرج داره ! من با طراح قالب به این توافق رسیدم که این مبلغ رو در 4 ماه پرداخت کنم . اما به تنهایی این کار برام غیر ممکنه ! تا به اینجای کار هم کم برای این سایت از جیب خودمون خرج نشده ! امروز چند نفر از کاربر ها گفتن که این پست رو بذارم  و از شما برای پیشرفت این سایت کمک بخوام ! 

محاسبات به ایین طریق انجام میشه : 

60 تومان خرج هاست + 200 تومان خرج قالب و پنل مدیریت = جمعآ 260 تومان

این مبلغ قراره تو 4 ماه پرداخت بشه . یعنی 260/4 = 65 تومان ! یعنی باید ماهیانه 65 تومان پرداخت کنیم ! حالا همه چی بستگی به تعداد افراد داره !!! به طور مثال اگر 15 نفر بشیم باید ماهیانه فقط حدود 4500 تومان نفری بدیم که فکر نمی کنم اصلآ مبلغ سنگینی باشه ! اگر تعداد بیشتر بشه که کم تر هم میشه !!!!! ما تو 4 ماه این مبلغ رو به راحتی و بدون فشار به شخص خاصی پرداخت می کنیم. حالا من از دوستانی که توانایی پرداخت ماهی 4500 تومن رو دارن تقاضا می کنم تو قسمت نظرات همین پست اعلام کنن ! هر چی تعداد بیشتر باشه همین مبلغ کم تر هم میشه ! امیدوارم که به حد کافی برسه تا بتونیم به عنوان بهترین سایت یونایتد تو ایران لقب بگیریم ! منتظریم ...

 

رامین بازدید : 511 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (67)

 

دستيار سر الکس فرگوسن،مايک فيلان قول داده که يونايتد بايد در رقابتهای اين فصل ليگ قهرمانان اروپا بهتر عمل کند.

 

شياطين سرخ در مرحله گروهی اين رقابتها برای اولين بار از فصل 2006/2005 بعد از باخت به تيم بازل در بازی آخر رقابتهای گروهی در سال گذشته حذف شد.با  قرعه کشی و قطی شدن رويارويی با تيم های براگا،گالاتاسترای و کلوژ در فصل 2012،فيلان از نياز برای دوری از تکرار مجدد نمايشات فصل پيش اگاه است.

 

او به ManUtd.com گفت: "رقابتهای اروپايی هميشه در اين باشگاه بزرگ و مهم است.رسم و سنت برای منچستر يونايتد در رقابتهای اروپايی  گنجانده شده است و ما ميدانيم که بايد بهتر کار کنيم."

 

"ما سال گذشته براحتی اجازه داديم تا رقابتهای اروپا از کفمان برود.بازيکنان از ان موضوع اگاه و با خبرند،هرچند  ما در مورد ان زياد صحبت و فکر نکرديم چون  نکته مثبتی نخواهد بود. ما ان را بعنوان چيزی برای تغيير برای پيشرفت ميدانيم(نويسنده:از ترجمه اين بخش مطمئن نيستم)،اما ميدانيم که بايد بهتر کار کنيم."

 

درس های ديگری هم برای يادگيری از فصل گذشته همانطور که شياطين سرخ هيچ جام و مدالی را در روز آخر دردناک و سخت رقابتها کسب نکردند وجود دارد.

 

 

"شما می اموزيد که اين يک بازی تيميست،ولو اينکه هر فرد و شخص مسابقه را عوض ميکنند.همه بايد کاملاً متمرکز برای کل بازی باشند-از سوت اول تا آخر مسابقه."

  

 

"فکر ميکنم ما همچنين ميدانيم که احتياج داريم که گل های زيادی به ثمر برسانيم.روزهای قديمی که قادر به بردن ليگ با بردن سخت 1-0 بوديم به پايان رسيده است.هم اکنون در اين ليگ،هر گل بحساب می آيد بنابراين ما ميخواهيم که موقعيت های بيشتری خلق کنيم و گلهای بيشتری بثمر برسانيم.ما همچنين بايد بعنوان يک گروه و تيم به خوبی دفاع کنيم.تمام ان عناصر خيلی مهم هستند."

رامین


 

از همگی دوستان بابت تسليت گفتن ممنونم و اميدوارم هميشه همتون شاد باشين و هيچکدومتون شاهد چنين مصيبت هايی تو زندگيتون نباشين.بازم مرسی از همگيتون

محمد مقدسي بازدید : 401 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (41)

سلام دوستان.لطف کنید به سایت meydan.ir بروید و در نظر سنجی که در سمت راست آن سایت وجود دارد شرکت کنید و به منچستریونایتد رای دهید.در واقع شما باید پرچم رو بالا نگه دارید.با تشکر.

محمد مقدسي بازدید : 322 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (29)

John Cofie in Manchester United youth team action

عملكرد بازيكنان قرضي:
مهاجم یونایتد، جان کوفی دومین گلش در چند بازی اخیر را روز شنبه به ثمر رساند تا به تیمش شفیلد یونایتد کمک کند که با حساب 5-3 از سد تیم بورنموث بگذرد.
پس از گل سی یاردیش در یکشنبه هفته گذشته که اولین گلش در ردۀ بزرگسالان محسوب می شد، کوفی این هفته نیز یک گل زیبای دیگر برای شمشیرها (لقب شفیلد) در برامال میل Bramall Lane به ثمر رساند و در حالی که کمتر از یک ساعت از جریان بازی می گذشت، با ریچارد کرسول Cresswell تعویض شد.
از طرف دیگر نیز ریک براون و تیمش کاونتری سیتی همچنان در حسرت اولین بردشان در لیگ وان (دسته سه) هستند چرا که اینبار نیز 1-0 برابر تیم کرو (تیم سابق نیک پاول) شکست خوردند. در زمانهای تلف شده براون بسیار نزدیک بود که کار را برای کاونتری به تساوی بکشاند ولی شوت سرضرب او از یک توپ برگشتی نصفه نیمه دفع شده، توسط عبدول عثمان بلاک شد. 
فابیو و شاون مکگینتی نیز به ترتیب در باشکاههایشان کوئینز پارک رنجرز و آکسفورد متحمل شکست شدند. فابیو در شکست 3-1 کوئینز در اتحاد برابر سیتی نود دقیقه به میدان رفت و در نیمه اول نیز یک ضربۀ ادین ژکو را از روی خط دروازه بازگشت داد. مک گینتی نیز در شکست 3-1 آکسفورد در خانۀ یورک یک نیمکت نشین بود که همین رویداد به حضور صد در صدی مک گینتی در تمامی بازی های این فصل دسته چهار پایان داد. 
با این حال بن آموس در پیروزی 3-1 هال سیتی برابر بولتون در ورزشگاه کی سی KC حضور داشت. ابتدا بازیکن پیشین یونایتد، کریس ایگلز با یک ضربۀ آزاد کات دار بن آموس را غافل گیر کرد و بولتون را پیش انداخت ولی گلها آلوکو، عبدولایه فایه و استیفن کوئین (که اولین بازیش برای هال را انجام میداد)، سه امتیاز را به حساب ببرها (لقب هال) واریز کرد.
در بلژیک نیز ون ولزن و گیورین در اولین بازیشان برای رویال انتوِرپ Royal Antwerp طعم پیروزی را چشیدند. هر دو در برد 2-1 رویال در خانۀ تیم هیست از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشتند. گیورین کل نود دقیقه را بازی کرد در حالی که ون ولزن در وقتهای تلف شدۀ بازی تعویض شد.

شهاب

محمد مقدسي بازدید : 427 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (58)

 

کاگاوا به عنوان بازیکن ماه برگزیده شد

معمولا زمان میبرد تا بازیکنان با تیم جدیدشان سازگار شوند،یک کشور جدید ،یک لیگ جدید.هرچند شینجی کاگاوا یک بازیکن معمولی نیست.

این بازیکن ژاپنی در تابستان از دورتمند خریداری شد اما طوری بازی میکند که انگار سال هاست که در منچستر است.

یک پاسور عالی که از هردوی پاهایش به راحتی استفاده میکند.کاگاوا خلاقیت ویژه ای به خط هافبک تیم تزریق کرده و عملکردش در ماه آگوست - نه تنها در بازی با فولام و اورتون ،بلکه در بازی های پیش فصل -حالا توسط هواداران منچستر یونایتد که در سایت MANUTD.COM رای دادند ،پاداش داده شده.کاگاوا 59 درصد آرا را از آن خود کرده ،تقریبا دو برابر نزدیک ترین رقیبش "داوید ده هیا که 31 درصد آرا را کسب کرد.تام کلورلی با 8 درصد و پاتریس اورا با 2 درصد در رده های بعدی بودند.

خوشبختانه این اولین افتخاری بود - چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی - که شینجی در دوران حضورش در الدترافورد به دست آورد.

لینک مستقیم:

دانلود کلیپ 

لینک مدیا فایر:

دانلود کلیپ

ممدگیگگز

امير بازدید : 734 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (39)

1

 

چند روزی بود که رامین نویسنده عزیز سایت غیبت داشت . متاسفانه با خبر شدیم که پدربزرگشون به رحمت خدا رفته .

همینجا از طرف همه ی نویسنده ها و کاربرها به رامین و خانواده عزیزش تسلیت می گیم و از خدا می خوایم که همیشه در شادی هاشون شرکت کنیم...

نویسندگان و کاربران سایت

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,004
  • بازدید ماه : 8,004
  • بازدید سال : 136,593
  • بازدید کلی : 1,724,635
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2